Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BOGEL MEMBOGELKAN, SEMUANYA CARI PENYAKIT !

Aksi video fitnah belum pun selesai tetapi kenapa Chegubard, bekas ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR Pusat pula bertindak tak cerdik. Maksudnya sekiranya mereka bermain tahi, marilah kita sama-sama bermain tahi dengan mereka.

Badrul Hisham yang turut dikenali sebagai “Chegubard” berkata beliau pernah didampingi seseorang yang membekalkan rakaman adegan seks yang dikatakan melibatkan Ketua Pemuda BN, Khairy Jamaluddin.

“Ketika kempen pilihan raya umum 2008 juga pasukan kempen saya telah didekati dengan orang tidak dikenali dipercayai orang Umno yang memberikan video lucah, yang kononnya Khairy Jamaluddin, tanpa pengetahuan saya ada video ini telah tersebar, namun sebaik sahaja saya mengetahuinya saya telah mengarahkan semua dikutip dan dibakar,” kata beliau dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini. Dia juga mengarahkan 2000 keping video dibakar!!

Maksudnya juga, kalaulah Khairy mempunyai video lucah, maka tidak salahlah Anwar juga memilikinya. Inilah yang dapat saya tafsirkan. Juga apa 'kelas' menghentam Khairy, takkan Khairy lawannya Anwar, lainlah kalau video itu kepunyaan Najib. Begitu juga dengan pendedahannya, apa tujuannya. Ia juga perlu kepada bukti. Siapa-siapa pun boleh bercakap begini. Mendedahkan hal sebegini membawa lebih banyak keburukan, katanya yang tidak mahu kepada politik selak kain. Apa kejadahnya!!
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.