Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

1 MALAYSIA ADALAH GIMIK POLITIK, MANA "SAYA ANAK MALAYSIA ?

Masalah Laki Bini Dijadikan Masalah Negara

Malaysiakini semalam melaporkan kisah adun DAP Subang Jaya gagal mendaftarkan anaknya sebagai 'anak malaysia' di ruangan bangsa dalam sijil kelahiran. Sini

Adun DAP celaka itu seorang cina dan berkahwin dengan india. Dalam hal ini sudah tentu mereka laki bini sudah bergaduh dalam soal hendak meletak anak mereka keturunan apa. Si suami hendak letak ikut keturunan dia, maka si bini yang sial itu juga hendak letak ikut keturunan dia. Setelah tiada penyelesaian mereka cuba letak anak malaysia.

Setelah JPN menolak permohonan mereka, maka masalah laki bini telah ditukar menjadi isu nasional. Dah berjuta anak cina yang dilahirkan didaftar sebagai keturunan cina , tidak pula pasangan cina lain cuba nak buat hal sepertinya.

Lain kali kalau tak nak anak didaftarkan sebagai keturunan india , janganlah berlaki dengan lelaki india. Kalau tak nak anak didaftarkan sebagai keturunan cina, janganlah berbini dengan perempuan cina. Soalan yang ditanya house pk cukup cantik.
kalau lu tarak suka mau taruk India, apasal lu kasi itu India punya orang 'taruk' sama lu sampai lu dapat baby wei?

http://parpukari.blogspot.com/
Kalaulah saya ada di Jabatan Pendaftaran semasa mereka buat hal tempohari, taubat saya tampar muka mereka berdua. Sengaja nak cari pasal dan sengaja nak cari masalah.

Saya betul-betul geram, tegak bulu roma saya bila membaca apa yang dilaporkan oleh malaysiakini.

Cina-cina babi dari DAP sekarang ini sudah terlalu lebih-lebih. Mereka buat kita hilang kesabaran. Sudah lama mereka cuba bermain dengan api, dan sampai bila kita harus melihat api yang mereka mainkan ?

1 orang berkata:

tungkaran hati.blogspot said...

Pas sekarang sudah menjadikan perjuangan untuk negara Islam dan hukum hudud tidak lagi perkara utama. Sekarang Pas akan berjuang untuk apa...? kebajikan apa?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.