Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Puteri Umno bidas tubuh Kelab Taat Suami, dakwa pentingkan nafsu

June 09, 2011
View Image

KUALA LUMPUR, 9 Jun — Puteri Umno mengkritik penubuhan Kelab Taat Suami yang dilihat hanya mementingkan nafsu semata-mata untuk mengekalkan keharmonian rumah tangga.

Ulasan:
Ini puteri punyai otak kotor, Apakah jika ta'at kepada suami itu dilihat sebagai hanya mementingkan nafsu, nak buat projek je ? Bukankah ta'at kepada suami itu satu tuntutan ? Belajrlah agama biar faham !

Ketuanya, Datuk Rosnah Abd Rashid Shirlin, berkata penubuhan kelab yang kononnya untuk mengajar wanita menjadi setia dan menjalankan tanggungjawab terhadap suami adalah usaha sia-sia serta tidak sejajar dengan tuntutan Islam.

Ulasan:
Setiap usha pemubuhan kelab itu baik jika nawaitunya ikhlas dan pengisiannya baik sekalipun ia tidak dituntut oleh agama cuma nama kelab itu saja yang kuran relaven, mungkin kelab itu boleh digantikan dengan persatuan muslimah berakhlak

Rosnah yang juga timbalan menteri kesihatan berkata, Islam menuntut suami menghormati isteri dan bukannya menjadikan isteri objek seks dalam rumah tangga.

Ulasan:
Menghormati isteri itu satu hal selagi isteri itu taat kepada suami, inilah pokoknya, sang isteri jika tidak dijadikan suami sebagai objek sex dalam rumah tangga bagaimana pula ? Suami kenalah jadikan isteri objek sex, abis tu suami nak cucuk tanam macam mana ? Kenalah kasi, kalau tak dosaaaa ! Tu sebaab kenba belajar agama, jangan nak berpolitik je !

“Adakah dengan hanya pandai melayan suami di atas katil menjadikan rumah tangga bahagia dan adakah hanya isteri saja yang mesti pandai melayan suami, bagaimana pula dengan peranan suami di atas katil,” kata beliau dipetik Berita Harian hari ini,

Ulasan:

Adoooi ! bangang nya Puteri ini ! Suami memang nak isteri pandai diatas ranjang, kalau bangang nanti suami masam muka tau tak ? Kalau dia suruh k*m*t buat jelah ! banyak songeh pulak Puteri nih, suami dah tentulah terer hi hi sebab nakam bubuk jawa ! Ok kalau takpun kerjasamalah !Apa yang pentiung ialah sang isteri ikut perintah jika tak dosa !

Hujung minggu lalu, Naib Presiden Kelab Isteri Taat, Dr Rohaya Mohamed, baru-baru ini mengingatkan golongan isteri supaya patuh dan melayan suami seperti “pelacur kelas pertama”.

Ulasan:
Dr Rohaya hanya cakap seperti sahaja bukan betuk namun Pak Karamu tak tau istilah melayan seperti pelacur kelas pertama atau macam Dr Masitah kata tu kew ? iaitu boleh melacur dalam keadaan darurat ?

Kenyataan itu mendapat kecaman daripada pelbagai pihak sehingga Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr Mashitah Ibrahim meminta Pendaftar Pertubuhan meneliti semula kelulusan pendaftaran kelab berkenaan.

Ulasan:
 Kecaman Tim Menteri Di Jabatan Perdana menteri itu hanya dia lupa yang kenyataan dia lagilah lucah dan kurang ajar kerana dia menggalakan isteri melacur dalam keadaan darurat

Sementara itu, Persatuan Peguam Syarie Malaysia (PGSM) menggesa wanita tidak menyertai kelab berkenaan kerana menyamakan tugas isteri melayan suami seperti tugas pelacur melayan pelanggan. Sambil menyifatkan kenyataan itu ibarat meletakkan martabat seorang isteri serendah pelacur, timbalan presiden persatuan itu, Musa Awang berkata, isteri bukan pekerja seks bagi suami kerana tugas isteri melayan suami adalah satu ibadat yang diberi ganjaran pahala daripada Allah.

Ulasan:
 Ini persatuan peguam syrai'e pun satu bangang juga, kalau isteri buat sex atas kehendak suami maka itu isteri buat kerja sex la ! Jika isteri layan suami itu bermaksud buak kerja, kan gitu ? Jika isteri tak layan maka dia tak buat kerja, sama ada isteri layan atau pekerja sex untuk suaminya maka itu depa kerja dan melayan, hukumnya dosa jika tak kerjakan dan layan

“Walaupun suami diwajib memberikan nafkah kepada isteri dalam bentuk tempat tinggal, makan minum, pakaian atau wang ringgit, ia bukanlah sebagai ganti kepada khidmat seks yang isteri berikan,” katanya.

Ulasan:
 Yang ini tak payah cakap la dan saya setuju

Sebelum ini, Ketua Dewan Muslimat PAS yang baru, Siti Zailah Mohd Yusof berkata, isteri sepatutnya mentaati suami dan ia juga diharuskan dalam al-Quran. Bagaimanapun kata beliau, sikap itu tidak boleh berlebih-lebihan.

Ulasan:
 Apa maksuk ketua muslimat tak boleh lebih-lebih ? Jika arahan suami dita'ati sama ada lebih-lebih atau tidak itu tidak timbul soalnya taat itu wajib patuh !

“Kita memang perlu taat pada suami. Tetapi tidak ada ketaatan yang lebih tinggi selain taat kepada Allah. “Jangan sampai tahap ketaatan kita pada suami itu melebihi sehingga mengatasi ketaatan kepada Allah,” kata beliau.

Ulasan:
Oooo ! kalau cam ni oklah itu wajibnya tapi jangan samakan keta'atan itu diantara yang baharu dengan yang kadim, rasanya itu semua orang tahu

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.