Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MUDAH-MUDAHAN SEGERA SEMBUH,

Thursday, October 13, 2011

Ust Ismail Kamus, Ust Haron Din Dalam KEUZURAN

Ust Ismail Kamus (kiri) bersama Tn Guru Haron Din dalam majlis hari raya tahun lepas.

Ada dua tokoh agama dan politik yang sedang uzur sekarang ini. Pertama ialah Tn Guru Dato' Dr. Haron Din yang telah mengalami masalah jantung. Beliau mengalami masalah jantung sejak 30 Julai yang lalu dan telah selamat menjalani rawatan jantung di Stanford Hospital, San Francisco. Berdasarkan maklumat terakhir, keadaan Tuan Guru bertambah sihat dan telah kembali ke Malaysia pada 27 September yang lalu.

Tokoh yang kedua ialah Tn Guru Ust Ismail Kamus. Namun begitu berkat doa ramai sahabat, anak-anak danmurid, keadaan terkini Ust Ismail Kamus semakin beransur ansur pulih. Penglihatannya juga semakin jelas dan berat badan semakin bertambah berbanding bulan-bulan lepas. Jika diizinkan Allah, Ust Ismail Kamus akan hadir pada Diskusi Hudud di Masjid Amaniah, Batu Caves bersama panel Ust Solihin Mohyi pada 15 Oktober ini.


Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat yang masih berada di Kuala Lumpur untuk mengiringi KDYMM Sultan Muhammad V ke Mesyuarat Majlis Raja-raja dijangka akan menziarahi Ust Ismail Kamus hari ini.


Sama-samalah kita berdoa kepada Allah agar kedua-dua tokoh ini sentiasa berada di dalam keadaan sihat sejahtera, dan sentiasa di dalam rahmatnya demi meneruskan perjuangan menegakkan ad-din di bumi Malaysia ini. AMIN.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.