Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
AYUH PEMUDA ... 10K SETIAP NEGERI DI DATARAN



Dewan Pemuda PAS di seluruh negara memberi komitmen terhadap Himpunan Bersih 3.0 yang akan berlangsung pada 28 April ini. Bagi membantu pihak penganjur himpunan rakyat Duduk dan Bantah oleh Bersih 3.0 mencapai sasaran 500,000 penyertaan Dewan Pemuda PAS Malaysia mengerahkan paling minimum 10,000 anak muda dari setiap negeri  untuk menyertai himpunan tersebut.

Dewan Pemuda PAS setiap Negeri dan kawasan perlu bekerjasama untuk membuat kerahan melalui pelbagai saluran dan net working yang dimiliki. Bagi Dewan Pemuda PAS Malaysia, penyertaan anak muda yang akan mengikuti himpunan ini adalah terbuka kepada semua anak muda yang menginginkan Pilihanraya yang telus dan adil.

Oleh kerana 8 tuntutan Bersih2.0 masih tidak diharau maka Himpunan Duduk dan Bantah sempena BERSIH 3.0 ini diadakan dengan lebih aman. Justeru itu, DPP setiap negeri perlu memastikan agar kontijen anak muda untuk BERSIH 3.0 ini mencapai sasaran yang telah ditetapkan.

DPPM juga mengharapkan kepada seluruh anak muda yang mempunyai kesihatan dari sudut fizikal dan mental untuk turun beramai-ramai menyertai himpunan aman ini bagi memastikan ketulusan dalam sistem Pilihanraya kita.

....apa mungkin Patriot akan turun dengan KJ  dan pesilat negara berdepan dengan Pemuda PAS????

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.