Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAHNIAH !


Thursday, December 6, 2012

Dr Asri bertanding tiket PKR di kerusi DUN Penanti PRU13.

Cerita ni lama dah aku dok dengar,, cuma kali ini agak lebih jelas dan nyata sumbernya, namun setakat mana kebenarannya aku tak pasti...






Ada sesetengah yang tak bersetuju dengan tindakan Dr Asri joint PKR, bagi pendapat aku,100 x lebih baik dari ia bertanding atas tiket UMNO, 

Kenapa ia tak bertanding atas tiket PAS ? Itu hangpa kena tanya dia sendiri...., mungkin..pendapat aku lah,, kalau tiket PAS di Dun Pulau Pinang paling tinggi Exco agama ajalah,, itu pun kut-kut dapat..., dengan tiket PKR, mana tahu, sesuai dengan kelayakan dan pengalaman yang beliau ada, boleh pegang timbalan Ketua Menteri ll, jika ini jadi kenyataan, senang untuk beliau berdakwah di Pulau Pinang, itu yang aku duk nampak..


Kalau benarlah ini berlaku, 10 x lebih baik dari yang duk ada sekarang ni....



  

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.