Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Sabtu, 2 Ogos 2014

Gua Sudah Tahu Siapa Barua Nuar Dalam PAS.


Sejak isu WhatsApp nih ada banyak kebaikannya kerana gua sudah dapat tangkap pengkhianat atau pun tali barut Nuar yang menyebarkannya tetapi gua tidak  akan sebutnya nama kerana ia ibarat satu aset bagi gua.. Buat main barua-barua Nuar baik dalam PKR mahu pun dalam PAS sendiri dok hentam gua dan member gua FZT.

Apa komen-komen mereka lu all boleh baca sendiri ler kerana bagi gua, ada gua kesah malah ia membuatkan gua semakin bersemangat nak tulis. Inilah sikap yang sudah bergelar pemimpin dalam PAS bila kenyataan sokongan kepada TSKI yang dikeluarkan TG Haji Hadi sebagaimana pemimpin mereka, apa yang mereka lakukan. Biarpun ianya disambut dengan nada yang sama oleh TG Nik Aziz dan Pemangku Ketua Dewan Ulama, mereka tetap menjadi barua kepada Nuar. Kalu ketaatan dan kata putus mesti dari mulut Nuar lebih dari pemimpin sendiri, apakah mereka tak rasa malu pada diri mereka sendiri.

Gua tidak pernah mengatakan yang PAS cukup kuat jika berjuang sendirian tetapi gua menyebut yang jentera PASlah yang bertungkus lumus bekerja tanpa mengharap imbuhan. Cuba PKR yang hebat-hebat tuh sebut kat mana jentera mereka bila ada PRU atau PRK. Jangan dok ungkit tentang Terengganu dan Kedah yang boleh perintah sepenggal sahaja.

Memang kemenangan di Terengganu kerana ahli Umno mengundi PAS kerana tertipu dengan kes Nuar dan Terengganu kalu barua PKR nak tahu adalah kubu kuat Umno dari dulu lagi. Tetapi kekalahan di Kedah memang nyata disebabkan PKR yang dok berebut pangkat, harta dan pingat sehinggakan belakunya krisis kepimpinan kepada Al-Marhum Ustaz Azizan yang dituduh melebihkan PKR dari PAS sendiri. Boleh Rafizi dan Saifuddin berani bersumpah dengan tuduhan bekas S/U Ustaz Azizan, Mohd Nor jika mereka mengaku anak jantan.

Bagi gua celakalah barua-barua Nuar dalam PAS yang sanggup menentang Presiden mereka sendiri demi menjaga hati Nuar yang semakin hari semakin celaka gua tengok. Tidak gua nafikan yang gua memang bersimpati dengan beliau dan anak isterinya selepas dipecat dan difitnah tetapi  semakin lama simpati gua menjadi semakin meluat dengan lakonan-lakonannya. Adakah gua tak tahu akan nafsu songsang orang yang lu dok junjung dan sanjung tuh. 

Gua nak tanya macai-macai Nuar yang duk hentam PAS, tolong sebutkan pengkhianatan PAS terhadap kawan politiknya sejak dalam perikatan dan ditukar kepada BN. Adakah PAS yang keluar atau PAS ditendang keluar?. Tentang UG itu pula ianya tidak pernah belaku walau pun ada perbincangan dengan Umno. Apakah PAS tidak boleh berjumpa lawan politiknya tetapi bila bab Nuar jumpa ada ker lu orang bising?.

Nak bagitau kat yang masih sayang bagai nak mampus Nuar, didalam PAS tiada siapa yang boleh mengatasi dasar PAS walau apa pangkat mereka iaitu Al-Quran dan Hadist. PAS bukannya bodoh untuk bersama dengan Umno walau pun PAS kalah dan kalah dan kalah pada setiap PRU kerana bila berjuang atas dasar Islam maka jalannya pasti berliku. Cukup buat Nuar kelentong rakyat Malaysia kerana inilah jenis manusia lidah bercabang. Bila jumpa pemimpin Islam lain ceritanya, bila jumpa pemimpin barat lain juga citernya dan bila jumpa puak Yahudi lidahnya jadi bercabang tiga. Lu nak kelentong rakyat marhaen boleh ler tetapi dengan gua sorry ler.... boleh blah dan pi mampus ler./GANR

4 orang berkata:

Anonymous said...

Ko pun jenis main tuduh orang jual pil kuda..tak semestinya orang yg meyebar tu geng anwar,entah2 orang yg meyebarkan tu puak2 yg nak sangat pas bergabung ngan bn.motifnya biar pas dipecat dari pakatan.semua tu bole terjadi.nik aziz je yg tanak pas bekerjasama dgn bn..

Anonymous said...

Dulu sku simpati dgn pkr. Tapi bila tgk puak2 ni.. Bila menang mula tunjuk hero sampaikan TGHA pun dibelsdahnya.. Maaf la.. Sampai kiamat pun aku tak akan ngundi PKR dan DAP lagi..

FIT said...

Haku dr dulu tk percaya serpihan bn,selangor 46 Dan terbaru pkr tetap Otak bn sampai bila bila

Anonymous said...

Hidup.PAS.
PAS...PAS...PAS

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.