Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEMUA ORANG DAH TAHU, DIA PUKUL DIA TUDUH ORANG

Khamis, 4 September 2014

Ketum Mahu Unity Government -Wong Chen

Ini sebahagian daripada ucapan YB Kelana Jaya berkaitan UG Ketum dengan Barisan Nasional yang kononnya mewakilan pimpinan Pakatan Rakyat. Ketum berak di belakang lorong tetapi macai-macai, barua-barua dan para celaka Ketum menuduh PAS yang berak. 

Inilah perangai Ketum yang ketika susah PAS menghulur tangan membantu dan mempertahankan fitnah-fitnah dari Tong Taik. Sekarang beliau mencuit taik yang masih berada pada dirinya pada pakaian PAS.
Lanyakkah Ketum untuk menjadi PM yang selalu dijajanya dengan sokongan PAS dan DAP tetapi semua perkara boleh berubah. Asal dari Ketum semua taiknya berbau wangi biar 4 hari tahan untuk berak.

Gua masih ingin kata-kata seorang pemimpin Umno tentang Ketum menasihat beliau agar memakai baju berlenggang panjang pada pemulaan beliau menunjukkan wajah Islamik beliau tetapi kesudahannya beliau sendiri melanggar nasihat yang beliau berikan. Semasa berjawatan no.2 beliau telah menunjukkan taringnya tetapi belum sempat panjang, Mahathir patahkan. 

Sekarang taringnya sudah mula tumbuh kembali, maka jaga-jagalah wahai rakyat Malaysia. Jatuhkan beliau sebelum beliau sempat cita-citanya tercapai. Ingatlah segala perancangan dan apa yang berlaku sekarang ini ada hikmah di sebaliknya. Kita hanya merancang tetapi segala perancangan kita, Allah S.W.T yang menentukannya. 

Ucapan YB Wong Chen Tentang Permintaan Ketum Untuk UG Dengan BN.

Ada beberapa isu saya hendak bangkitkan walau pun kita orang politik kita tidak bangkitkan tentang politik di masjid ini yang pertama ingin saya bangkitkan tentang isu air bagi YB Hannah Yeoh, beliau ingin saya bagi tahu sedikitlah kepada penduduk di kawasan Subang Jaya masalah ini kita akan uruskan secepat mungkin. 

Kita sudah bercakap dengan Syabas 3-4 bulan lalu di mana YB Hannah dan saya berjumpa dengan orang-orang Syabas dan kita berbincang selama 3-4 jam terdapat 3 perkara yang kita minta Syabas buat. Tetapi yang tidak baik itu kita, dia cuma buat satu benda sahaja jadi kita akan puss lagi untuk buat erly warning yang itu yang paling penting ini untuk memastikan kejadian krisis air tidak berlaku lagi. 

Erly warning sistem kalau tahap turun ke bawah 1.5 meter kita minta Syabas beri tahu rakyat supaya jangan guna air berlebihan dengan cara komunikasi dengan cara water crisis.
Dan isu yang kedua oleh kerana ini berdekatan dengan hari merdeka kita parti saya iaitu DSAI, ketua parti saya telah meminta BN dan juga kerajaan BN untuk mempertimbangkan satu Unity Government (UG) maknanya kita tidak naklah politik berpanjangan lagi, kita tak nak isu-isu berbangkit-bangkit tak habis-habis.

Pilihan raya sudah habis kerja saya sebagai Parlimen Member Kelana Jaya saya kena turun padang buat bekerja jadi kita tak nak bincang panjang lawan-lawan tentang politik kalau boleh kita akan cuba minta BN bekerjasama dengan PR buat satu UG untuk kebaikan rakyat.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Baghal punya komen..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.