Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TERIMA APA KEPUTUSAN SULTAN, JANGAN HERET PAS DALAM DERHAKA

Sabtu, 20 September 2014

Muktamar: Dewan Ulama PAS cadang terima jawatan MB Selangor jika sultan pilih

Bagi mengelakkan PAS terus menambahkan ketegangan dengan pihak istana, sayap Dewan Ulama PAS mencadangkan agar parti Islam itu menerima jawatan menteri besar Selangor sekiranya itu adalah kehendak Sultan Sharafuddin Idris Shah. 
 
Pemangku Timbalan Dewan Ulama PAS, Datuk Dr Mahfodz Mohamed berkata, mereka bagaimanapun perlu menghormati dan menerima keputusan sultan sekiranya baginda melantik Ahli Dewan Undangan Neger (Adun) dari PKR mengisi jawatan itu. 
 
"Ahli Jawatankuasa PAS Pusat tolak jika istana mahu melantik Adun PAS, dan kita sedia maklum presiden menghantar surat dengan satunya adun PAS," kata Mahfodz merujuk kepada Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang. "Dewan ulama cadangkan kita terima apa saja kita terima keputusan istana… buat apa kita cari musuh lain, tidak perlu kita bermusuh dengan istana pula," katanya.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Yg mana nk tolak tu.. Cerdik tapi bodoh macam lembu.. senang kita kata kt puak2 ni.. Pikir lah. Buat apa kita nk cari pasal dengan istana,kita tinggal di malaysia,pi balik pun akan ada istana..lain klu dok luar.. Tindakkan presiden dlm kebijaksanaan. Myelesai masalah.. Terima dlu jawatan nati crita lain pru kedepan.. Manusia bodoh mgaji pndai..allah telah gelap kan hati2 mereka smpai Lupa asal usul.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.