Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Saturday, November 8, 2014

Umno.. kamulah bapak segala iblis dan syaitan

Umno.. kamulah bapak kepada segala iblis dan syaitan

Dia dipecat dari jawatannya sebagai TPM oleh Firaun Melayu! Selama 16 tahun Anwar digambarkan dan maruahnya dijaja sebagai orang yang bersalah.

Tidak cukup dengan itu, Anwar Ibrahim dan keluarganya diaibkan tanpa batas oleh Bani Syaitan bertopeng manusia bernama Umno! Malah semua penyembah Bani Syaitan dengan sokongan persundalan berita akhbar arus perdana turut menfitnahnya. Apa saja perlakuan Anwar, salah pada pandangan mereka.

1998 kamu tuduh Anwar peliwat, malangnya pembuktian hambar! Kamu gagal !
2008 kamu ulangi pertuduhan yang sama pada bontot yang berbeda dan kamu jaja fitnah tanpa usul periksa. Kamu pengkhianat !

Umno.. kamu lah bapak kepada segala iblis dan syaitan yang telah melebur-musnahkan kemurnian budaya Melayu dan kesejahteraan hidup rakyat.

Umno.. kamu jugalah bapak kepada segala iblis dan syaitan yang telah menjejaskan penghormatan masyarakat asing terhadap kesucian Islam. Kamu adalah fasiq yang nyata !

Sedarlah wahai Umno, rakyat tidak alpa malah akan terus bangkit menjejak setiap kerakusan dan persundalan yang kamu budayakan berdekad lamanya.

- Kerajaan Rakyat

2 orang berkata:

Anonymous said...

Masa Anwar berpayung dibawah rejim umno 1982-1998,16tahun APA yg telah dibuat Dan dibanggakan oleh Anwar.dia berkawan dgn tauke judi,anak tauke.adakah masa tu istilah reformasi di laungkan?hamba rakyat tak di pandang.selepas di tendang dari puncak kuasa semua pada bn/umno semuanya najis.walhal itu lah yg 16 tahun telah mengkhayalkan nya.itulah anwar .dlm hierarchy nombor dua,nak di lawan nya tauke(Dr m)

Anonymous said...

Yang msh berkhayal anon 4.10pm..msh ketinggalan rupanya..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.