Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tuesday, November 18, 2014

PRU 14: Selangor akan ditawan semula Umno BN

Sekadar peringatan buat mereka yang masih lalai.. !!
Kekadang kita tewas bukan kerna kuatnya lawan, tetapi kerna kita gagal mengendalikan kelemahan sendiri. Sejarah membuktikan tewasnya Umno BN di Selangor dalam dua PRU terdahulu, bukan kerna kuatnya Pakatan Rakyat ketika itu, tetapi kerna kecelaruan dalaman Umno BN itu sendiri. 
Justeru adalah tidak mustahil andainya PR gagal menangani permusuhan sesama sendiri, Selangor akan ditawan semula regim haprak Umno BN dalam pru14. Sekiranya ini terjadi, jangan pengundi dipersalahkan, sebaliknya pimpinan PR harus sedar diri !
Titipan Malam.
< Sofi - Kerajaan Rakyat >

3 orang berkata:

Anonymous said...

Kalau umno menawan semula selangor,kerana hagas sombong dan bongkok pkr yg mencetuskan krisis mb selangor,terlalu mrmusohi hj hadi dan pas kerana tidak mau ikut serta mrngkhianati khalid dan rakyat selangor,memaksa sultan menerima hanya bini anwar saja jd mb,brmula dari sini lh presiden pas dihina hari2 penyokong pkr,rakyat yg cerdik akan menilai diantara pas pkr siapa lebih jujur diantara ulamak dan orang yg disyaki meliwat siapa yg lebih baik,oleh itu kalau pakatan rakyat disembelih diselangor,puncanya adalah dari pkr dan kejahatanya

Anonymous said...

Asyik asyik khalid.....khalid tak walak pemimpin pkr.....memang sepatutnya dipecat. Patutnya kena tambah lagi dengan rimbok....baru puas.

Anonymous said...

Saya sependapat dgn anda. PKR seolah2 nak beraja di mata. Sudah tak nampak rakan taulan kerana perasan kuat. Kita tunggu PRU14. Saya pun dah tawar hati dgn PKR ni. Umpama pekung sendiri dibalut rapat, kudis kawan dihiris hingga berdarah.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.