Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PARTI YANG BANYAK MENANG DIALAH JADI PM

APE SALAHNYE DAP YANG JADI PM ? CINA TAK BOLEH JADI PM. ISLAM TAK BOLEH JADI PM. YANG BOLEH JADI PM MELAYU DARI PKR, WAN AZIZAH BOLEH JADI PI EM, APE SALAHNYE ? - Pak Karamu 

DAP bimbang Pas dinamakan PM

  • Ahmad Fadhli Shaari Ahmad Fadhli
1 / 1
SHAH ALAM - Pemuda Pas Kelantan menyelar tuduhan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng terhadap Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang. dikatakan menjadi penghalang kepada pembentukan kabinet bayangan PR.

Ketuanya, Ahmad Fadhli Shaari berkata, tindakan Guan Eng itu yang tiba-tiba memalitkan kesalahan ke atas Abdul Hadi seolah-olah dalam rangka berkempen untuk Muktamar Pas.

“Janganlah melampau sangat menyerang Presiden kami. Saya hanya ingin menyatakan bahawa, jika sebelum PRU13, kita boleh terima tiada kabinet bayangan sebelum PR memenangi pilihan raya. Kenapa sekarang Guan Eng tiba-tiba menyalahkan Presiden Pas?

“Adakah kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah berada di dalam penjara, maka kita terdesak untuk menamakan bakal Perdana Menteri dan bimbangkan bahawa Presiden Pas menjadi pilihan, maka tekanan diletakkan ke atas beliau? Jangan nanti orang berkata, Guan Eng sedang berkempen untuk pemilihan di dalam muktamar.

"Saya bimbang selepas ini untuk tujuan kempen timbul pula isu Presiden Pas menjadi penghalang pilihan raya kerajaan tempatan diadakan, atau Presiden Pas menjadi penghalang kepada pembinaan terowong bawah laut,” katanya melalui kemas kini status di Facebook, semalam.

Sebelum ini, DAP mengumumkan kabinet bayangan sendiri ekoran keengganan parti itu mengadakan kerjasama dengan Abdul Hadi.

Guan Eng berkata, beliau tidak yakin kabinet bayangan PR akan menjadi satu kenyataan dengan mengambil kira sikap Abdul Hadi yang disifatkannya gemar membuat keputusan sendiri tanpa berbincang dengan rakan PR yang lain
.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.