Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

suara sudah memberi amaran


9 orang berkata:

Monkey Shooter said...

Apabila kita dengar suara Tiupan Sangkakala itu maka marilah kita semua Umat Islam di Malaysia menyokong Ulama PAS iaitu (Nabi Melayu) Hadi Awang. Beliau boleh membawa kita ke Syurga dengan sikap Flip Flop dan U-Turn serta hasad dengki kepada Anwar.

Hadi Awang baru balik dari Syurga dan sedang On-line dengan Malaikat dan bertanyakan permohonan barua-barua beliau seperti Azli Taliban, Zuhdi Jentik dan Din Velfire untuk masuk syurga adakah sudah diluluskan oleh Allah SWT atau belum? Sekiranya diluluskan boleh membawa bersama penyokong Nik Jet dan Nik Amar sekali untuk naik langit ke-7. Penyokong Ustaz Ahmad Awang tak layak ke Syurga dan ditempatkan di Neraka kerana berbaik dengan DAP. Dalilnya Islam PAS sahaja di dunia ini diiktiraf oleh Allah SWT kerana telah dibawa oleh bangsa Melayu dan bukannya bangsa Arab keturunan Nabi. Bangsa Melayu juga adalah bangsa yang sangat istimewa kerana telah ditipu oleh pemimpin beratus tahun tapi masih redha dan kini amat redha pula ditipu oleh pemimpin bertopengkan Islam yang tak gila kahwin ramai, tak gila berkereta besar dan tak gila anak menantu untuk mendapatkan jawatan dalam kerajaan, kerana semuanya bida'ah dan tak selaras dengan kehendak Islam.......Tahniah kerana bersama menyokong Hadi Awang (Nabi Melayu Pak Karamu - Umara .........Nasi Dagang Trengganu)

Anonymous said...

Apa punya komen ni

andah said...

Patutlah dia guna nama pena monkey. Tulis komen pun macam beruk.

Anonymous said...

Beruk mana pandai komen lah......Yang ditembaknya adalah Beruk yg namanya Andah tu....

Monkey tu geram sangatlah sebab si tua bangka Pak Karamu tu otak macam kaum Syiah, taksub sangat dengan pemimpin yang berperangai celaka macam Hadi Awang yang macam ulama gila kena sihir layak perangainya. Pun begitu umarak nasi dagang ni masih nak cium punggung Hadi juga........Patutlah Melayu ni terlalu lama ditipu oleh UMNO dan ulama-ulama PAS yang belot seperti Nakhaei dan yang sasau seperti Hassan Ali dan Nasaruddin Mat Isa.

FIT said...

Komen dari anak yang mak Bapak nya tak mandi junub

FIT said...

Yang Celaka adalah ko

FIT said...

Yang Celaka adalah ko

FIT said...

Komen dari anak yang mak Bapak nya tak mandi junub

Anonymous said...

Betul tu....FIT

Mak bapak anon tu tak mandi junub tu sebab dia anak tak halal Jakim kot?

Malangnya yang namanya FIT ini maknya dahulu berhubungan sex dengan khinzir Jantan maka dapat pula anak yang namanya FIT. Memang Fit lah yang keluar anu maknya........

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.