Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ibrahim ketawa besar bakal sambut 'katak baru'


5 orang berkata:

Anonymous said...

Mereka bukan katak yg lompat parti.
Mereka pejuang yg mencipta parti sendiri utk meneruskan perjuangan warga marhaen yang cuba dimatikan oleh golongan yg gila kuasa.

Anonymous said...

GHB ialah kumpulan yang menyedari bahawa kapal pas telah senget dan hampir karam kerana diketuai oleh nakhoda yg tidak berkemampuan serta awak2 yang sedang khayal. GHB ialah kumpulan yg melompat keluar kerana mereka tidak mahu mati katak kerana terus walak dalam kapal yg sedang bocor dan tidak boleh dibaiki. GBH ialah kumpulan yg sedar bahawa mereka perlu sebuah kapal baharu yg mampu membawa marhaen untuk belayar lebih jauh menuju keredaan Ilahi. GHB ialah kumpulan yang sanggup berkorban vagi menywdiakan ruang bagi kehidupan kaum muda serta warga marhaen agar merasai kesamarataan dan menjauhi drp terus ditindas oleh golongan perebut kuasa. Mereka menyediakan landasan kpd golongan muda untuk sama2 menyumbang dalam arena politik tanah air. Mereka perlu disokong dan diberi ruang dan peluang untuk membina hidup mereka sendiri selari dengan kehendak islam dan keperluan insani.

Jangan halang mereka.
Mereka tidak boleh dihalang.
Menghalang mereka umpama mengempang gelombang besar di lautan.
Mereka akan terus menari mencari keadilan dan keredaan Allah. Mereka tidak akan gentar dgn batu pejal sekeras manapun di lautan hidup. Batu2 pejal itu bakal meteka hakis menjadi pasir halus lalu dibawa ke tengah laut dalam.

Tiada siapa mampu menyekatnya drp terus membadai. Hanya Allah penentu segalanya selain doa menyusuli kudrat kejayaannya. Keikhlasan bakal mewarnai kejayaan masa depan GHB. In Sha Allah.

Anonymous said...

Bila perjuangan itu diiringi kebenaran, keadilan, keberanian dan keyakinan, tiada siapa mampu menfhalangnya. Dia akan menjadi api yang membakar semangat, menjadi air yang menyejukkan fikrah insaniah. Dia tiba ketika kira memang memerlukannya.

Anonymous said...

PAS ADALAH PARTI AJARAN SESAT PIMPINAN HADI PING.

Anonymous said...

PARTI AJARAN SYIAH PIMPINAN HADI PING.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.