Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Umno Johor serah polis siasat kekecohan majlis DAP

Mohamed Khaled Nordin
Mohamed Khaled Nordin
 
JOHOR BAHRU - Badan Perhubungan Umno Johor menyerahkan kepada polis melakukan siasatan berhubung kekecohan pada majlis dihadiri beberapa pemimpin DAP di Taman Megah Ria, di sini, semalam.
 
"Kita serahkan kepada polis. Biarlah mereka siasat perkara yang betul atau tidak," kata Pengerusinya, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin.
 
Kejadian mungkin berlaku disebabkan terdapat ucapan provokasi atau sensitif yang dikeluarkan pemimpin parti pembangkang itu pada majlis tersebut, katanya kepada pemberita pada majlis berbuka puasa di Pusat Pembangunan Usahawan (EDC) Johor di sini malam ini, apabila diminta mengulas mengenai kekecohan itu.
 
Mohamed Khaled yang juga Menteri Besar Johor berkata, kekecohan yang berlaku bukan diatur Umno, malah penganjur program itu juga sepatutnya menjangkakan insiden sedemikian boleh terjadi kerana telah dihebah di laman sosial yang pasti menarik ramai untuk datang.
 
Semalam, beberapa pemimpin DAP termasuk Anggota Parlimen Gelang Patah, Lim Kit Siang yang menghadiri Program Forum Kedai Kopi DAP bersama masyarakat Sabah dan Sarawak di sebuah kedai makan di Taman Megah Ria, dihalau sekumpulan individu.   
 
Dalam kejadian 1 tengah hari itu, kumpulan berkenaan yang didakwa penyokong Umno, mula menyerbu ke kedai tersebut ketika Pengerusi DAP Johor, Liew Chin Tong membuat ucapan yang didakwa berbaur provokasi seolah-olah menghina Umno dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. - Bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.