Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MEREKA PANDAI GAK, TAKUT MALU DISINGKIR MAKA TERPAKSALAH LETAK JAWATAN !


'Kita memang tunggu mereka letak jawatan'




Dr Mahfodz Mohamed


JOHOR BAHRU – Pas Johor mengalu-alukan peletakan jawatan mana-mana pemimpin mereka yang berminat menyertai parti baru bagi memastikan perjalanan parti itu dapat diteruskan dengan lebih baik.

Pesuruhjaya Pas Johor, Datuk Dr Mahfodz Mohamed berkata, perjalanan Pas negeri itu terganggu sejak Mei lalu apabila sebahagian ahli berjawatan tidak lagi menjalankan aktiviti parti sebaliknya berkempen untuk parti baharu yang bakal ditubuh.


“I’m very happy (saya sangat gembira). Saya selesa apabila mereka sudah meletak jawatan kerana mereka memang sudah tidak dapat jalankan tugas jadi elok sangatlah mereka letak jawatan.


“Kita memang tunggu mereka letak jawatan, banyak masalah dapat diselesaikan kerana sejak Mei mereka sudah tidak jalankan aktiviti parti kerana menunggu penubuhan parti baru malah turut berkempen untuk parti itu,” katanya, hari ini.


Beliau yang juga Ketua Dewan Ulama Pas Pusat berkata, tiada tindakan diambil terhadap pemimpin yang sudah meletakkan jawatan dan kekosongan jawatan akan segera diisi dengan melantik ahli yang lebih komited.


“Oleh kerana mereka sudah letak jawatan jadi kita tidak akan ambil tindakan sekiranya mereka tidak lakukan perkara yang merugikan parti kerana dalam tempoh ini mereka masih lagi ahli parti.


“Perjalanan parti akan diteruskan bagi kawasan yang mempunyai bilangan ahli jawatankuasa mencukupi dan mana yang kosong kita akan segera isi dengan ahli yang lebih komited,” katanya.


Mahfodz berkata, beliau yakin kedudukan parti khususnya di negeri ini akan lebih kukuh dengan peletakan jawatan lebih ramai pemimpin yang disifatkan sebagai musuh dalam selimut itu.


“Peletakan jawatan ini tidak beri kesan besar kepada kita kerana yang keluar parti hanya sebahagian AJK sahaja bukan semua ahli.


“Saya yakin parti akan pulih dan kedudukan akan lebih baik dalam tempoh dua, tiga minggu ini sebab tiada lagi musuh dalam selimut.


“Saya dimaklumkan juga masih ada beberapa pemimpin lain di peringkat kawasan akan turut meletak jawatan antaranya Pulai. Saya terima dengan terbuka dan doakan mereka berjaya dalam parti baru,” katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.