Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAK PAYAH TIMBANG-TIMBANG, RAMAI DAH UCAP TAHNIAH, KELUAR JEW !

Masih pertimbang jawatan Harapan Baru Terengganu
Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad Shah
Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad Shah

KUALA TERENGGANU - Ahli Parlimen Kuala Terengganu, Datuk Raja Kamarul Bahrin Shah memberitahu sedang mempertimbangkan jawatan Pengerusi Gerakan Harapan Baru negeri ini.

Bercakap kepada pemberita hari ini, beliau memberitahu belum membuat sebarang pengesahan menerima atau tidak walaupun namanya telah pun diumumkan dalam Majlis Sambutan Hari Raya dan Majlis Penerangan Harapan Baru di Besut, 31 Julai lalu.

Katanya, isu Harapan baru bukanlah perkara besar jika pelawaan terbabit diterima kerana ia hanyalah sebuah badan bukan kerajaan (NGO) sambil menegaskan NGO tidak boleh ditukar kepada parti politik.

"Kalau kita hendak membina satu wadah perjuangan yang luas, yang komprehensif dan inklusif, kita perlu terbuka. Kita perlu mengambil satu sikap yang inklusif dan saya rasa tidak ada satu masalah.

“Kalau dilihat Setiausaha Agung Pas baru ada menyatakan bahawa Harapan Baru pun adalah NGO. Setiausaha Agung Pas adalah seorang peguam, (beliau melihat ia) tidak menjadi masalah kerana NGO tidak bertentangan dengan sebuah parti politik," katanya.

Beliau berkata kepada pemberita ketika ditemui di Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri bersama Raja Kamarul dan Adun Batu Burok, Dr Syed Azman Syed Ahmad Nawawi
.

2 orang berkata:

XUMNO said...

Sudah sampai masanya Pas bertegas terhadap mana2 pemimpin dan ahli yang cenderung kepada kumpulan Mat Sabu yang masih terkial2 mencari nama pertubuhan/parti baru mereka. Mereka yang secara terang2 menunjukkan sokongan terhadap kumpulan kecewa ini perlu diberi surat tunjuk sebab dan dipecat dari parti. Membiarkan kuman dan virus penyakit ini berada dalam Pas akan merosakkan parti dan persepsi ramai terhadap kepimpinan. Mereka jelas tidak suka lagi dengan Pas dan sedang berusaha memecah belah jamaah tetapi masih tidak mahu menggugurkan keahlian mereka. Sikap parasit dan munafik mereka perlu dibenteras secapat mungkin. Janganlah Pas dikatakan parti yang lembab dan tidak berpendirian seperti yang perkatakan sejak kes Khalid Ibrahim. Lucutkan keahlian mereka segera, dan jika ada yang insaf dan mahu rujuk, pastikan mereka membuat permohonan baru sebagai ahli.Muktamar telah menunjukkan ketegasan terhadap mereka yang cenderung dengan agenda Dap dengan tidak memilih, maka adalah tanggungjawab saf kepimpinan yang terpilih menjalankan tugas seperti yang dikehendaki oleh jamaah melalui Mukhtamar lalu.

John said...

coach factory outlet
oakley sunglasses wholesale
michael kors outlet online
coach outlet
nike air force 1
hollister clothing
tods outlet
ugg boots
louboutin pas cher
coach outlet
abercrombie and fitch
coach factory outlet
canada goose outlet
coach outlet store online
polo ralph lauren outlet
michael kors outlet
retro jordans
christian louboutin outlet
michael kors outlet online
nike air max
jordan 11
pandora jewelry
cheap uggs
ralph lauren outlet
lebron 12
coach factory outlet
p90x workouts
michaek kors outlet
michael kors uk
louis vuitton
lebron james shoes
oakley sunglasses
20151216yuanyuan

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.