Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP NAK PERINTAH NEGARA KE ? PUUH, BAHAYA NIH, KENA KELUAR FATUA NIH





Undi PH Bererti Undi DAP Anti-Islam - Ketua Pemuda PAS

Undi PH Bererti Undi DAP Anti-Islam – Pemuda PAS

in Politik/Utama & Sensasi

SESIAPA yang mengundi Pakatan Harapan (PH) dalam pilihan raya umum (PRU) akan datang dianggap seperti sokong DAP yang cuba merendahkan martabat syiar agama Islam di negara ini.

Demikian ditegaskan Ketua Pemuda PAS, Khalil Abdul Hadi sambil mendakwa DAP ‘sembunyi’ imej di sebalik tiga lagi komponen parti dalam blok pembangkang tersebut iaitu PAN, PPBM dan PKR yang majoritinya Melayu-Islam.

Agenda tersirat parti cauvinis tersebut yang dibayangi gerakan Evangelis Kristian dan mahu menawan negara ini sekali gus memberikan keinsafan kepada parti Islam itu untuk menolak sebarang kerjasama politik dengan mereka.

“Mutakhir ini, DAP sering menyemarakkan hasutan kebencian dan tuduhan terhadap usaha dibawa PAS dan pada sama, DAP turut dibayangi agenda rahsia Evangelis Kristian dan bercita-cita menawan untuk sekularkan negara.

“Bahkan tindak tanduk DAP jelas mahu menjadi dominan di dalam PH, sekali gus penentu arah setiap langkah PH. Keadaan itu mendedahkan hakikat bahawa undi kepada parti lain dalam PH bermakna beri undi kepada DAP.

“Oleh itu, mengalahkan BN dan PH adalah misi menyelamat yang penting buat negara pada PRU ke-14 nanti,” kata Khalil yang juga merupakan anak Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, menerusi satu kenyataan media.

DAP ujar beliau, sebenarnya cuba menyelindungi ‘wajah’ hipokrit Malaysian Malaysia dengan menyelinap serta mempengaruhi PAN, PPBM dan PKR untuk dicengkam sebagai proksi dalam melaksanakan pelbagai misinya.

PAS sebelum ini dilaporkan bertegas mereka hanya bersedia bekerjasama dengan PKR dan PPBM jika dua parti serpihan UMNO itu meninggalkan DAP dan serpihan PAS iaitu PAN yang penubuhannya didalangi DAP.

Pengerusi PH, Mahathir Mohamad semalam mengumumkan blok itu akan henti usaha PKR berpakat dengan PAS, kerana sebarang kerjasama pengagihan kerusi boleh jejas parti komponen PH, terutamanya PAN dan PPBM.

Mengulas lanjut Khalid berkata, gerakan politik seharusnya menjadi wadah kebertanggungjawaban oleh kepimpinan parti siasah bagi menjaga kepentingan rakyat dan bukan pula mengambil kesempatan tertentu atas tujuan peribadi.

“Inilah kesungguhan yang PAS yang digagaskan menerusi budaya politik matang dan sejahtera ke arah meletakkan kembali negara di landasan betul. Oleh itu hanya pemerintahan Islam dapat beri jaminan dan perlindungan hakiki.

“Ini meliputi terhadap segala kepentingan serta hak kepada rakyat dan negara,” kata Khalil lagi. Sementara itu, beliau berkata PAS sedang bersiap sedia menghadapi PRU ke-14 yang bakal diadakan pada bila-bila masa sahaja.

“Jentera Pemuda PAS akan bertindak selaku pelincir utama yang mendokong tugas-tugas pilihan raya, termasuk bersedia selaku calon untuk merealisasikan peranan memimpin,” jelasnya. – Agenda/Mynewshub.cc/HAA

34 orang berkata:

Anonymous said...

he he he he he he he he .....

Anonymous said...

Bodoh nya statement dia, sama bodoh macam bapaknya.
Hahahah

An Anonymous said...

Ada pemimpin kafir lagilah bodoh bersama anak dia.. dia boleh kata org kelantan nak sokong dap (sokong ph = sokong dap) agar ph dapat melaksanakan akta jenayah syariah yg diusahakan oleh ATGNA.. ehh mimpi ke aku ni?

Anonymous said...

Lge dan lks cerdik,,,yg bodoh ni ialah org melayu yg jadi baruah2 mereka,,sekalipun jelas mereka berdua dan pimpinan dap tentang islam,,sebaliknya memperkasakan krustian di malaysia....bagi dap,,,mereka yg paling suka tanah melayu bertukar menjadi malaysia. Kerana mereka sebut malaysia dgn erti melayu sial....memang sial pun dok jadi anjing kurap dap ni .

Anonymous said...

Pas kena cepat2 buat fatwa haramkan dap. Alang2 buat la amanat hadi 2.0 pulak.

Anonymous said...

Bapak dia lagi cerdik la bang, kawan dgn najib dapat laba 90juta. Dulu kawan dgn dap tapi tak dapat duit walaupun dah bodek dap mcm2.

Anonymous said...

Kencing pun bercapah lg budak ni

Anonymous said...

Bapak buat amanat umno.
Anak buat amanat ph.

Anonymous said...

Parti amanat sesat semalaysia

Anonymous said...

Kalau ikut perangai pemimpin lobai yg suka kafirkan orang tu, kita pun boleh kuarkan amanat haram undi parti pas

Anonymous said...

X matang berpolitik.
Senang je budak ni kena ratah ph

Anonymous said...

Selagi bangkai dan bapak bangkai ni ada kat paspispus jgn haraplah kelantan nak kekal

Anonymous said...

Baby kaki kencing, daddy pun kaki kencing

Anonymous said...

Fuhhhh bahaya betul ni.
JOM GELAKKAN TARR SNAKE

Anonymous said...

Anak badi jual minyakkkkk

Anonymous said...

anon 3.41...bukan kencing bercapah tapi kencing bercabang.....budak ni tau ape,,nak mengalahkan BN & PH tapi jangkaan menang 40 kerusi, cerodek ape macam tu ...cerodek buah pelio. pelio sedap sedap kat dalam buah pelio duduk kat luo

An Anonymous said...

Bukan ke aku dah nasihatkn keyboard warriors pas agar berehat dulu.. korang tak kesian ke dah sampai serendah 1% tuh.. korang nak bg tinggal sampai berapa % haahh?

Dasar barua punya pan!

Anonymous said...

Hehehe oo patut la 2-3 hari haritu kau rehat. Elaun baru masuk ek?

Anonymous said...

Menantu Badi Bawang jual doa.

Anonymous said...

Pak karam, suruh mdjlis syura dan hadi buat fatwa haramkan senua parti politik kecuali BN dan PIGS. Baru la senang bergabung, kita cadangkan Tuan Haji Najib jadi PM, Tuan Lebai Hadi jadi TPM dan Tuan Lebai Nik Abuduh jadi Menteri komunikasi sebab dia rajin guna Facebook. TAKBIRRRR!!!

Anonymous said...

Mokhtar Senik jadi menteri kesihatan, supaya kote sentiasa sihat

Anonymous said...

Din ayam menteri pertanian.

Anonymous said...

Lebai Q7 menteri pengangkutan

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [4638] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 700 JUTA , wassalam.


Anonymous said...

Jadi barua pas yg selalu kafirkan orang islam lagi teruk. Kafir tu balik ke diri dia. Alquran ada cakap. Tu tak nak jadi barua pas

Anonymous said...

Setuju. Tempat teman budak camni panggei cerodek kepala buto

An Anonymous said...

Taklah aku kat obersea.. ptg ni flight aku balik kl.. dap bagi ke korang pegi obersea?

An Anonymous said...

Mat sabu menteri agama

An Anonymous said...

Mana boleh nanti lebai pangkor 2 1000 hektar marah meh..

An Anonymous said...

Tak payah jadi barua pas.. jadi aje barua islam.. ini berebut2 nak jadi barua dap.. dasar barua dap! Keh keh..

An Anonymous said...

Fitnah2 ni gua tak layan.. tapi kalau 83 billion gua tak pastilah pulak..

Anonymous said...

Pontovi menteri tv dan penyiaran

Anonymous said...

Pergi obersi german ke? Gi dgn porntovi ye? Bawak tisu lebih sikit....kih3

An Anonymous said...

Huse menteri balak dan keretapi

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.