Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SETELAH DITINJAU SECARA TELITI PERMATANG PAUH AKAN JATUH KEPADA PAS/UMNO

PAKATAN HARAPAN AKAN KALAH TERUK DI PERMATANG PAUH.
 
ADA PANDANGAN JIKA PAN/BERSATU BERTANDING DISITU MUNGKIN KEPUTUSAN 50/50
 
-Pak Karamu-
 
 
PKR yakin pertahan Permatang Pauh
PKR yakin pertahan Permatang Pauh
Mansor (duduk, tengah) bergambar bersama sebahagian pimpinan Pakatan Harapan Pulau Pinang, semalam.
(Ubah saiz teks) 
 
PERMATANG PAUH - PKR Pulau Pinang yakin mampu mempertahankan kerusi Parlimen Permatang Pauh walaupun berlaku pertembungan tiga penjuru pada PRU14.

Pengerusinya, Datuk Mansor Othman berkata, ia kerana Permatang Pauh mempunyai sentimen tersendiri khususnya melibatkan pengundi terhadap bekas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Permatang Pauh ini menjadi kerusi kita lama, sejak dulu lagi dalam satu tempoh yang panjang. Jadi saya yakin kalau mana-mana calon berkaitan dengan Anwar bertanding di situ, kita boleh menang. 

“Kalau Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kekal bertanding di situ dan berlaku tiga penjuru, saya yakin kita masih boleh menang,” katanya. 

Beliau berkata demikian kepada media selepas hadir pada Konvensyen Amanah Pulau Pinang kali ke-2 di Dewan Yayasan Aman, Penanti, di sini, semalam.

Bagaimanapun, beliau tidak menolak kemungkinan Pas tidak akan bertanding di Permatang Pauh sekiranya Umno bertanding di kerusi sama kerana mungkin wujud kerjasama antara mereka di kawasan tertentu. 

“Pakatan Harapan yakin boleh menang di Permatang Pauh dan kekal mentadbir di Pulau Pinang, seterusnya menambah bilang kerusi yang lebih banyak dengan sokongan daripada Amanah dan Bersatu. 

“Saya juga berkeyakinan bahawa Umno tetap akan menjadi pembangkang di Pulau Pinang dengan kerusi yang lebih sedikit berbanding PRU lalu,” katanya.

Ditanya mengenai tarikh PRU14 yang masih menjadi teka-teki, beliau menyifatkan bahawa BN sudah hilang keyakinan untuk menghadapi PRU akan datang.

“Beberapa bulan lalu dia terlalu yakin, nampak macam boleh ‘makan’ tetapi ada beberapa perkara yang merunsingkan. Pertama keadaan di Sabah dan Sarawak, itu yang mempengaruhi. 

“Keduanya pula usaha untuk huru-harakan pembangkang, seolah-olah berjalan sekejap tetapi kemudian tidak menjadi. Dua faktor ini yang boleh mempengaruhi keputusan untuk mengadakan pilihan raya,” katanya.

53 orang berkata:

Anonymous said...

Alhamdulillah. Kami penduduk permatang pauh sangat berharap agar pas dan umno dapat bekerjasama untuk rampas balik kerusi permatang pauh dan juga 222 kerusi parlimen seluruh negara, biar parti lain berputih mata. Padan muka dgn ph yg bebankan rakyat dgn gst, barang mahal dan suka rompak harta rakyat.

Anonymous said...

Mohon tok guru hadi buat amanat 2.0 dgn segera, kami akan jihad habis habisan utk lawan bn.. oops!silap... lawan ph.

Anonymous said...

Mudah2an tg hadi jadi PM dan tuan brahim jadi TPM, tuan haji najib dilantik jadi menteri kewangan dan tuan haji hisham tun husin jadi menteri pertahanan.

Anonymous said...

Hahaha....statement bengap dari lobai yang malang.

Anonymous said...

Hebat analisa dan penelitian pak karam. Pak karam patut jadi penasihat tok guru haha.

Anonymous said...

Kau mabuk ketum ke pil kudo pok kera mu..

Anonymous said...

Parlimen permatang pauh adalah milik pas,,hj zabidi. Dirampas umno bn melalui anwar. Bila anwar ditendang umno,,permatang pauh dimenangi tipis wan azizah mengalahkan bekas imam masjid negara sepak tong undi sampai berkecamok. Umno berkali2 cuba rampas,,tapi tidak dapat kerana undi pas,pkr dan dap bersatu. Tetapi, jika berlaku 3 penjuru,,ada kemungkinan ph menang kerana undi cina yg padu kepada ph. Pas dan umno berputih mata. Tapi jika pas dan umno bekerjasama, ph akan kalah kerana undi pas di situ besar.

Anonymous said...

Maknanya undi pas = undi umno
undi umno = undi pas
Perompak/Perasuah = Penjual Agama
hahaha

Anonymous said...

Rasanya pak karam pun ada diberi sedikit dedak.
Tak gitu pak karam

Endang Kusuma said...

Ass.. Perkenalkan nama saya Endang Kusuma asal dari surabaya seorang mantan TKI duluh kerja di malaysia. Izinkan saya berbagi cerita tentang kisah sukses saya... Saya ingin mengucapkan banyak terima kasih kepada Mbah Wirang atas bantuan Mbah kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan pesugihan uang gaib beliau saya sekarang udah punya usaha sendiri... Duluh sih saya cuma buka2 internet dan secara tidak sengajah saya menemukan situs mbah wirang terus saya baca semua isi situs tersebut akhirnya saya langsung menghubungi beliau dan disitulah saya minta bantuan melalui pesugihan uang gaib dan beliaupun mau membantu saya... singkat cerita alhamdulillah selama 3 hari saya sudah melaksanakan persyaratan yang beliau sampaikan ternyata uang yg saya minta benar2 ada di rekening saya..saya tidak menyangka kalau saya bisa sesukses ini karna duluhnya saya bukan siapa2 bahkan saya juga sering dihina oleh orang2 sekitar... Alhamdulillah sekarang hidup saya sudah jauh lebih baik dari sebelumnya. Sekedar info bagi anda punya masalah ekonomi/hutang piutang dan ingin membuka usaha butuh modal besar ingin seperti saya silahkan minta bantuan kepada mbah wirang anda bisa telpon di (+6282346667564) atau untuk lebih jelasnya kunjungi situs mbah wirang dengan cara (#>>KLIK DISINI<<#) beliau juga bisa membantu melalui Nomer Togel, Pesugihan Pelet, Sewah Tuyul, Pelaris Usaha, Warisan dan lain2. semoga dengan adaNya pesan singkat saya ini bisa bermanfaat kepada semuaNya...



Wassalam.








powertrain1648 said...

Tunggu mimpi siti kasim la...quran pun tolak...

powertrain1648 said...

Doa utk siti kasim xde...kesian dia kata mimpi nabi ibrahim x btul...tu quran ckp tu

powertrain1648 said...

Statement siti kasim kau sanjung pulak

powertrain1648 said...

Kau nasihat la plak siti kasim.tu

powertrain1648 said...

Tanya siti kasim apa dia telan...smpi rambut pun dah pudar dari hitam.jadi perang jadi hijau

powertrain1648 said...

Sori...tggu amanat siti kasim plak...mungkin lepas ni dia ckp khatan tu x sedap

powertrain1648 said...

Undi ph = setuju dgn siti kasim

powertrain1648 said...

Siti kasim x mkn daging korban

Anonymous said...

Anon 1.12,,aku lebih memilih undi samada pas atau umno je,,kerana keduanya adalah melayu dan islam. Adapun tuduhan bangang hang mengatakan umno tu perompak dan pas tu penjual ugama,,ini fitnah dap kapiag harbi tu. Org lain pun boleh kata jugak,,undi ph = undi babi dap...kah kah...ko memang bodoh

Anonymous said...

Undi PH=undi DAP=siti kassim=anti islam=dajjal

Unknown said...

Setuju..

Unknown said...

Undi PH = Undi DAP

Anonymous said...

Jadi PM le hadi.

Anonymous said...

Bagus la hj hadi hadi pm,,daripada anwar al juburi ( pinjam kata2 mat sabun je pun ) atau anjing kuarap lim guan eng. Rasulullah saw pun ketua negara.Baginda pun jual agama jugak,,macam pas. Bukan mcm korang,,korang jual babi dan anjing kurap utk pikat org...baik pilih org yg jual agama....ada la faedahnya .

Anonymous said...

Org umno ckp..la ni pemimpin2 pas dh melutut kat kita..dulu dok kata kita kapiaq..pulus punya pasal..keh3

Anonymous said...

Umno tak kata mcmtu pun,,yg aku ingat ,pm ajak pas " sama2 memerintah malaysia ikut syariatNya "..dlm perhimpunan agong umno. Tak dengar pun macam hang anon 7:20 kata. Hang belajag menipu ni daripada kapiag dap kut? Atau pun memang hang org cina kapiag dap berlakon jadi pan ? Memang pan pengkgianat,,tp mereka adalah bekas ahli pas yg tak mungkin cakap macam dgn hang tu...

Anonymous said...

Org umno ckp..DULU hang kapiaq kn ahli amno..KINI hang kapiaq kn amanah..DAN SELAMANYA hang kapiaq kn org melayu..dulu..kini dn selamanya la...keh3

Anonymous said...

Ko yang cakap tu,,bukan org umno...kih4x.

Anonymous said...

#org umno ckp..hari ni aku dgr tazkirah habib zainal psl isu tuduh menuduh..gelar mengelar..maki memaki..aib mengaib sesama islam..aku akan cuba menyayangi saudara seislamku..sesungguhnya rupa2nya kita bersaudara..aku tamat komenku dan aku memohon ampun dan maaf kpd saudara2ku yg terguris dgn tulisanku..sesungguhnya nilai persaudara di sisi Allah swt terlalu mulia..aku pn doakan agar saudaraku dpt menilai erti sebuah persaudaraan..Aamiin

Anonymous said...

Dlm dunia ni cuma hadi ngan anak hadi je jual amanat

Anonymous said...

Tar snake menteri telekomunikasi. Pontivi menteri penyiaran dan perfileman. Nik abdoh menteri perpaduan melayu.

Anonymous said...

Hijau pas tu

Anonymous said...

Hadi makan daging korban unta2 dia

Anonymous said...

Terok ni
Kita kena buat sesuatu ni.
JOM GELAKKAN PAS

Anonymous said...

Undi pas = undi umno = undi joo loo = undi perompak

Anonymous said...

Undi pas = undi org kafirkan orang = undi joo loo = undi pencuci taik joo loo

Anonymous said...

Orang jual agama dlm hadis dia panggil ulama suu'. Tak kan nak undi ulamak suu'. Gila ko..

Anonymous said...

Badi bin bawang kena kencing.

Anonymous said...

Tar snake kote kecik

Anonymous said...

Keh3 tengok porn german pun boleh naik velfire

Anonymous said...

Ni mesti geng mat sabu ni

Anonymous said...

Badi bin bawang drive 4wd free gi rumah bini muda. Unta naik beskal gi umah bini tua

Anonymous said...

Badi bin beruang jadi pm iran lagi cun

Anonymous said...

Undi pas = undi ayatola komeni iran

Anonymous said...

Haaa ha lawak2..
JOM KITA GELAKKAN PAS HADI

Anonymous said...

Hj hadi je layak nasihat siti kasim

Anonymous said...

Cadangkan badi bin barang ambik siti kasim jadi bini no 4.

Anonymous said...

Cadangkan badi bin beruang ambik siti kasim jadi bini no 4

Anonymous said...

Mintak doa kat porntovi

Anonymous said...

Badi suka yang x sunat ke?

Unknown said...

Eloklah tu jangan jadi barua kafir lagi faham?

Unknown said...

Bukan undi mat sabu ke sama dgnn undi ayatollah..

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.9
prada shoes
ed hardy clothing
yeezy
salomom shoes
coach outlet
canada goose jackets
ralph lauren outlet
prada handbags
canada goose outlet
huaraches

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.