Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MEREKA DIANGGAP PERANCANG MAKSIAT DAN HURUHARA DIDALAM NEGARA

MEREKA TAHU NEGARA MALAYSIA ADALAH NEGARA UMAT ISLAM, SEBAB ITU MEREKA CUBA HENDAK CEMARKAN MARUAH ISLAM DAN UMAT ISLAM DENGAN PESTA ARAK.

PARTI DAP,PKR DAN MANA-MANA PARTI YANG MEMBANTAH PENGHARAMA PESTA ARAK OLEH DBKL PERLU INGAT, BAHAWA UMAT ISLAM SANGAT BENCI DENGAN ARAK, KERANA ITU MANA-MANA PARTI MESTI  HORMATI UMAT ISLAM DI NEGARA INI ATAU KAMU BERDEPAN DENGAN BANTAHAN DAN KEBENCIAN.

KAMU JIKA MAHU MINUM ARAK MAKA ITU HAK KAMU, TETAPI MENGADAKAN PESTA ADALAH SEOLAH-OLAH KAMU MENCABAR RAJA-RAJA MELAYU DAN JABATAN AGAMA ISLAM SERTA PENGANUT AGAMA ISLAM DI NEGARA INI.

TUJUAN KAMU MENGADAKAN PESTA ARAK SUDAH MENAMPAKKAN KAMU ADALAH MEMULAKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM DAN UMATNYA. KAMU JANGAN MENCIPTA ALASAN BODOH UNTUK MENAFIKANNYA.

KEPADA KUMPULAN DIDALAM PAKATAN HARAPAN TOLONG HORMATI UMAT ISLAM DAN PENTADBIR ISLAM  DI NEGARA INI, KAMU TIDAK LAYAK MEMUSUHI MEREKA ATAU KAMU MEMANG BERSEKONGKOL DENGAN KEINGINAN ORANG KAFIR DI NEGARA INI.

KEPADA ORANG KAFIR DAN YANG BERSIMPATI DENGAN KAMU, ADAKAH KAMU INGIN MEMULAKAN SESUATU YANG BURUK di negara ini ???

 

-Pak Karamu-

 

Halang Pesta Arak, Ini kenyataan terbaru Pemimpin DAP dan PKR terhadap DBKL






Halang Pesta Arak, Ini kenyataan terbaru Pemimpin DAP dan PKR terhadap DBKL
Halang Pesta Arak, Ini kenyataan terbaru Pemimpin DAP dan PKR terhadap DBKL
Halang Pesta Arak, Ini kenyataan terbaru Pemimpin DAP dan PKR terhadap DBKL  – Kuala Lumpur: Susulan pembatalan ‘Better Beer Festival 2017’ oleh Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) yang dirancangkan bakal berlangsung pada hujung minggu ini di sebuah pusat membeli-belah di ibu kota,

sekumpulan Ahli Parlimen Parti Tindakan Demokratik (DAP) dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengeluarkan kenyataan bersama membantah tindakan yang telah diambil DBKL.

YB Tan Kok Wai, YB Fong Kui Lun, YB Teresa Kok, YB Datuk Dr Tan Kee Keong dan YB Lim Lip Eng kesal kerana DBKL berlagak jadi jaguh agama dan mencadangkan agar Menteri Wilayah Persekutuan supaya mengarahkan DBKL supaya menarik balik penolakkan permohonan ‘pesta arak’ tersebut.

“DBKL perlu sedar bahawa ia memberi perkhidmatan kepada semua rakyat tanpa mengira kaum dan agama. Ia juga berperanan menggalakkan pelancongan negara kerana Kuala Lumpur ialah ibukota Malaysia.”
Mereka juga mahu Menteri Pelancongan menyelesaikan isu ini kerana menganggap pembatalan acara tersebut bakal menjejaskan industri pelancongan Malaysia. “

Ramai pelancong asing akan takut datang ke negara ini kerana kerajaan Malaysia dianggap sama dengan rejim yang tidak membenarkan kebebasan.”

Kenyataan tersebut juga memetik jaminan Perdana Menteri pada satu majlis yang memberi jaminan hak kaum Cina akan dipertahankan. 

Ahli-ahli Parlimen DAP dan PKR tersebut juga meminta Menteri Wilayah Persekutuan mengarahkan DBKL untuk menarik balik penolakan permohonan acara tersebut.menara.my

104 orang berkata:

Anonymous said...

Minum arak adalah hak org kafir. Semua org tahu ni. Menganjurkan pesta arak bukan hak org kafir. Perlu dapat kebenaran daripada pihak berkuasa. Sangat mudah untuk difahami. Cuma,,anjing2 dap ni sengaja nak timbulkan kekecohan. Dulu mereka tidak berani menonjolkan sikap permusuhan kpd islam,org melayu dan raja2,,kerana memperalatkan org melayu seperti pegawai2 kerajaan,menteri2 bahkan raja2 melayu pun diperkudakan mereka. Sekarang, mereka sudah berjaya dan menjadi kuasa ekonomi ,,disokong pulak oleh melayu2 baruah seperti pan dan pkr,,maka mereka sudah berani dan kurang ajar. Inilah hasil org melayu berpecah belah.

Anonymous said...

Amanat pak karam kat atas tu menarik. Tapi tak cukup keras, pak karam kena seru utk mati syahid, baru best. Lagipun amanat pak karam dituju pada org kafir, terbaik pak karam. Jgn buat mcm amanat ayatollah hadi, dia pecah belahkan umat islam hingga berlaku solat 2 imam, itu amanat sesat hingga berlaku bughah dlm negara kita ni.

Anonymous said...

Melayu berpecah belah kerana politik. Islam di malaysia berpecah belah kerana amanat hadi yg sesat lagi menyesatkan. Mana lagi mudarat? Apa hukum solat 2 imam? Akidah kira mcmana?

An Anonymous said...

Melayu berpecahbelah kerana ada segelintir kaum melayu yg kaki klepet sanggup sujud di kaki pemakan babi.. itu aje sebabnya..

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [0769] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 730 JUTA , wassalam.











Anonymous said...

Amanat hadi tu ganggu keharmonian masyarakat islam dlm negara kita. Umpama sekawah daging lembu halal dan bersoh tapi dicampaknya seketul daging babi dlm kawah tu, habis semua haram, semua terganggu. Dia mmg perosak keharmonian islam di malaysia.

Anonymous said...

Pada ayat mana amanat hj hadi tu yg tak betul? Ke korang baruah2 dap ni serkap jarang je. Pusat islam pun tak berani buktikan amanat hj hadi sebagai punca perpecahan umat islam,,korang lagi hebat drpd pusat islam ke...sedarlah wahai anjing kurap dap oii...

Kamakura said...

Hati2 yang menghambakan pada Al haq akan disatukan dan berhimpun.. walaupun perbezaan politik, mazhab, agama dan bangsa. Kita cuma rakyat marhaen yang telah dibolak balikkan oleh org berkuasa. xmampu utk ubah Negara atau Dunia.. ubah diri itu adalah yang terbaik..

Kamakura said...

Siapa2 pun berpecah, cuma kita tak tahu disebabkan berlainan bahasa.kuman diseberang lautan nampak, gajah depan mata tak nampak...kita Suma anak Adam, tindakan kejahatan Dan kebaikan pon same, Sume org bace al-quran, tapi... Adakah tafsiran mereka sama?...Sume pegi kuliah agama.. adakah mereka Amal @ paham..

Kamakura said...

Siapa2 pun berpecah, cuma kita tak tahu disebabkan berlainan bahasa.kuman diseberang lautan nampak, gajah depan mata tak nampak...kita Suma anak Adam, tindakan kejahatan Dan kebaikan pon same, Sume org bace al-quran, tapi... Adakah tafsiran mereka sama?...Sume pegi kuliah agama.. adakah mereka Amal @ paham..

Kamakura said...

Siapa2 pun berpecah, cuma kita tak tahu disebabkan berlainan bahasa.kuman diseberang lautan nampak, gajah depan mata tak nampak...kita Suma anak Adam, tindakan kejahatan Dan kebaikan pon same, Sume org bace al-quran, tapi... Adakah tafsiran mereka sama?...Sume pegi kuliah agama.. adakah mereka Amal @ paham..

Anonymous said...

Semua tu org kafir. Harap2 org islam tidak terpengaruh.

Anonymous said...

Alhamdulillah mat sabu tak sokong pesta arak spt yg digembar gemburkan dlm fb. Jelaslah tulisan fb tu berunsur fitnah yg maha dahsyat drp orang yg mengaku kuat islamnya (bukan parti Pas)

Anonymous said...

Orang yg menulis dlm fb dan menuduh amanah menyokong pesta arak itu telah terpengaruh oleh bisikan syaitan. Bisikan syaitan itu mengajaknya menjadi tukang fitnah. Fitnah itu sudahpun beredar di semua group fb seluruh dunia. Pemilik fb tersebut telah mengumpul saham neraka yg semakin banyak dan saham itu tidak akan pernah berhenti drp bertambah....tidak spt saham biasa, dividen saham neraka pemilik fb itu tidak boleh dipindah milik

Anonymous said...

Anon 6.58, amanat hadi benar belaka cuma brahim libya yg tak paham dan buat huru hara. Amanat hadi semua tak salah, yg salah cuma walaunta yg bodoh taknak berimamkan org umno dan taknak makan sembelihan org umno.

Anonymous said...

Org pandai agama tapi tidak mengamalkan apa yg dipelajarinys umpama sibuta yg tidak bertongkat. Dia mungkin tersesat drp destinasi yg hendak dituju.

Anonymous said...

Pak karam pun kena bertaubat sebab tuduh org parti amanah sokong pesta arak. Kecoh jer lebih kat blog tapi duduk baring2 kat rumah taknak tegah kemungkaran, kembalilah ke pangkal jalan, awak tu dah tua la pak karam.

Anonymous said...

Pak karam pun tumpang buat dosa. Jadi ahli pas bukan jaminan masuk syurga la pak karam.

Anonymous said...

6.58...akibat amanat hadi tersebut lahirlah golongan pelampau seperti saudara kerana ceteknya pengetahuan agama. Hj hadi sendiri telah melanggar amanatnya sendiri apabila berbaik2 dgn pemimpin umno yg menunjukkan dia tidak konsisten dgn amanatnya. Bukankah dlm amanatnya ada disebut mati melawan golongan ini mati syahid? Kini dia tidak lagi melawan golongan ini malah bekerjasama. Ini menunjukkan amanatnya tidak betul bila dia sendiri melanggarnya walaupun umno tidak pernah berubah....

An Anonymous said...

Saya cuma berharap segala tuduhan terhadap pan dihentikan memandangkan sejak pengharaman oleh dbkl, barulah mereka (pan) mengakui tak sokong pesta arak namun tak pula membantahnya sebelum pengharaman.. oleh kerana sebelum pengharaman oleh dbkl pan diam seribu bahasa maka segala tuduhan kpd pan sebelum pengharaman adalah berkredebiliti.. sekian..

Anonymous said...

Hadi ada amanat baru. Terkini dia suruh walaunta berbaik2 dgn umno pulak, jgn kasar2 katanya. Tapi umno masih kekalkan perlembagaan dan undang2 penjajah mcm yg dia sebut dlm amanat pertama .. pelik kan hadi ni? Mazhab apa ya?

Anonymous said...

Pak karam kena taubat sebab busuk hati dan tuduh mcm2 pada pimpinan Amanah.

An Anonymous said...

Tuduhan busuk hati kpd admin adalah merupakan suatu fitnah memandangkan tuduhan berlaku sebelum pengharaman pesta arak..

Anonymous said...

Diharap lepas ini ahli2 pas lebih berhati2. Jika ada pesta2 haram atau lagha, jangan guna fb untuk buat fitnah. Terus buat laporan kpd dbkl atau majlis tempatan supaya masalah dapat segera diatasi dan dosa memfitnah secara global dapat dihindarkan.

Anonymous said...

Sokong! Gunalah fb utk dakwah atau sebarkan benda baik2, dapat pahala.

Anonymous said...

Amanah tidak terlibat atau sokong pesta arak tu. Ananah juga tak nak kecih guna fb takut terkeluar kenyataan yg menimbulkan fitnah. Sbb fb adalah cara paling mudah sebar fitnah. Amanah boleh lepas drp jadi pemfitnah dan mengelakkan buruk sangka. Mungkin cuma 3000 sahaja ahli dap yg sokong pesta itu. Yg x sokong tu tak bersalah. Yg salah ialah yg anjurkan pesta dan yg menanjangkan fitnah. Dua2 pihak akn masuk neraka

Anonymous said...

PAN bersalah kerana tak menentang atau membantah...berdiam tatkala parti sekutu menganjurkan pesta maksiat seolah2 merestui...rahmatan lil alamin kononnya...dgn isu pesta arak ni membuktikan lagi bhw PAN adalah balaci dan keldai DAPIGs utk menghancurkan islam di Msia...

An Anonymous said...

Pada pan rahmatan lil alamin termasuk tidak membantah pesta beer kut walaupun melalui fb..

An Anonymous said...

4:18 dan 4:24,

Senang je nak jawab..

'Melawan' di sini bermaksud jika diserang oleh puak tu.. itu yg sebenarnya telah berlaku; kan? Amanat tak kata jika kita 'menyerang' puak tu; kan?

Undang2 adalah termasuk di bawah perlembagaan, maka sedikit sebanyak perlembagaan sudah diubah selari dgn undang2 yg berubah.. terutama undang2 mengenai pemerkasaan syariah islam.. maka umno tidak lagi mengekalkan perlembagaan dan undang2 penjajah.. jadi apa salahnya berbaik dgn umno dlm perkara2 yg baik utk islam dan rakyat? Termasuk pengharaman pesta arak yg diharamkan oleh umno melalui dbkl; yg sebelum pengharaman dibantah oleh pas dan yg paling terkemudian tidak disokong oleh pan iaitu hanya selepas pengharaman (nak bantah sebelum pengharaman takut dap marah lah tu.. hinanya jadi org pan.. sian)

Kamakura said...

Tak boleh nak salahkan pak Kara saja. Ramai bloger dan Facebook user dah menjadikan fitnah sbagai bahan jaja dan dagangan. Kita sebagai pengguna yang bijak menilai perkhabaran benar @ tidak. di internet saja dah menunjukan ramai org Islam bersifat munafiq.. tapi masih lagi menyalahkan kafirin... Layakkah kita menilai mereka wahal kita pon sama melakukan kejahatan tanpa diduga?...pihak politikus memberikan kenyataan yang bercampur.. x sumanya betul Dan x sumanya salah.. gunakan akal Dan hati utk menilai, pohon pada ilahi adakah tafsiran kita benar atau salah...

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [4101] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 720 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

Bekerjasama dah boleh ker?

Anonymous said...

Maksud menyokong ialah memberi sokongan. Kalau senyap je atau tidur, atau ponteng tu maknanya tidak menyokong la...

Contoh klu kat parlimen klu tak angkat tangan, tak bersuara atau ponteng maknya tak sokong la tu..

An Anonymous said...

Dengan dap pun boleh kalau dap sokong RUU 355 dan bantah pesta arak malah yg akan datang ni bantah pesta gay 30 september.. tapi bukan utk kerjasama PRU ler..

An Anonymous said...

Aku nak tgk pesta gay yg akan dtg ni samada pan berani bantah atau tidak.. namun diharap akan dapat restu terlebih dulu dari dap dulu utk apa jua keputusan tau..?

Anonymous said...

So..PARTI PAN sokong ke idak pesta arak tu...pimpinan PAN kena keluarkan kenyataan jelas berkenaan pendirian parti...penyokong nak patuh ke idak tu hal lain...

An Anonymous said...

Yg paling cantik ialah jika UAA boleh keluarkan kenyataan sepatah dua ataupun mat sabu buat kenyataan .. kalau setakat Pengarah Hak Ehwal Syariah, dbkl dah batalkan baru nak keluar kenyataan..

Namun begitu, kalau dorang tak berminat nak keluarkan kenyataan pun tak apa.. kita faahammmm sangattt...

Anonymous said...

PAN dah tersepit...nak bantah pesta arak takut abg besar mengamuk..naya beb.
Nak sokong pengharaman takut penyokong melayu islam yg masih ada iman memberontak...lagu mana nak buat yer?

Anonymous said...

Mcmana nak keluarkan kenyataan..dah tersepit, sokong kena, tak sokong pun kena..last2 buat bodoh jer la..mcm tak ada halatuju dan dasar perjuangan yg jelas parti melayu islam dlm PH ni..hmmm entahlah...

Anonymous said...

Dah tak leh jawap...nnt ada la tu iklan no toge...dah tau dah perangai puak2 pentaksub DAPigs ni...hahahaha

Anonymous said...

Puak2 ni akan guna hujah bangang ala2 gay...tolak dlm hati la bro, lebih selamat, tak kena maki dgn abg besar dan tak hilang undi cina dan melayu islam...

Anonymous said...

Bantah salahkan pan kenalah guna fb. Baru boleh global

Anonymous said...

Senyap tu maknanya tak sokonglah. Sama cam kat parlimen, senyap tu tak sokong

Anonymous said...

Klu kat parlimen tu, angkat tangan maknanya sokong

Anonymous said...

Pan tetap tak setuju pesta arak tapi bukan dgn cara menggunakan fb hingga menimbulkan fitnah global kpd pihak yg tak bersalah

Anonymous said...

Halang dengan hati pun boleh. Tak mesti dgn fb

Anonymous said...

Dlm quran ada sebut, untuk kamu agama kamu, untuk kami agama kami. Ini ada kaitan dgn wasatiyah...

Anonymous said...

Boleh tolah dengan hati. Dlm quran ada sebut. Jadi kenapa pula tak boleh tolak pesta arak dengan hati.

Mungkin slm agama pas tak boleh tolak dgn hati kot........

Anonymous said...

"senyap tu maknanya tak sokong"...statement paling bangang drp penyokong PAN berotak mereng...kesian

Anonymous said...

Kalo badi katakan badi,
Kalo bawang katakan bawang
Badi bin bawang

Anonymous said...

Tak caya senyap tu tak sokong, cuba tanya nik abdoh. Misti dia setuju sbb dia mp pas kat parlimen

Anonymous said...

Mcmana halang dgn hati tu tuan? redho dgn segala kemungkaran yg geng korang aka DAP buat..

Anonymous said...

Amanah tak sokong pesta arak. Sbb tu mat sabu tak pergi sokong

Anonymous said...

Mcm hadi buat la. Klu ponteng tsk datang tu maknanya tak sokong

Anonymous said...

Kenapa sampai kena tolak dgn hati, kalau boleh tolak dgn perbuatan dan perkataan? Takut abg besar pakatoon mengamuk ker?

Anonymous said...

Bodoh betul ko ni la. Halang dgn hati ialah tak redo dgn pesta arak tu la.

Anonymous said...

Ikut suka la tolak dgn hati ker, dgn mulut ker... janji jgn guna fb buat fitnah global kata amanah sokong pesta arak.


Abah ko guna tangan ker guna hati tolak pesta arak tu?

Anonymous said...

salah tu...psl PAN sokong la mat sabu@presiden PAN tak bantah...nnt pesta gay pun buat2 senyap yer...tolak dgn hati pun cukup, psl kalau bantah parti Lim bersaudara akan hentikan dedak...mis la soru

Anonymous said...

Mak hang halang pesta gay guna fb ker guna hati?

Anonymous said...

Fitnah dlm FB pulak dah...bila PAS bantah puak2 PAN kata fitnah, kat mana fitnah tu? ada bukti?

Anonymous said...

Badi ngan nik abdoooh masa pembangkang tolak 1mdb pun dia senyap...

Anonymous said...

parti PAN halang pesta gay dan arak guna apa?

Anonymous said...

Mak ko senyap je masa libai bantah pesta gay.


Adakah mak ko sokong pesta gay?

Anonymous said...

Mak ko halang pesta gay dan arak guna apa?

Anonymous said...

Cer bgtau kat sini sape pemimpin Amanah /PKR/Bersatu yg sokong pesta arak tu.

Anonymous said...

ooohhh...senyap maksudnya tak sokong...bising2 membantah tu sokong la ek? tp kenapa puak2 DAPig dan anjing perang (PAN) buat kecoh bantah RUU355 dulu tu...DAPig@PH sokong la RUU tu ek?...syok gak layan kebodohan budak2 penyokong PH/PAN nih..

Anonymous said...

Punya la biadap...mak bapak pulak dah...ulamak PAN ajar gitu ker?

Anonymous said...

Kesemua pimpinan PAN menyokong kerana tiada kenyataan jelas membantah...

Anonymous said...

Zaid ibrahim (pimpinan DAP) membantah pengharaman oleh DBKL...

Anonymous said...

Pesta gay 30 sept ni...harapnya PAN bertelor dan berani bantah...kehkeh...

Anonymous said...

Bantah dlm hati lagi la kot..

Anonymous said...

Bodoh ko ni. Ngadap harukah hari2. Tak tau pekembangan langsong

Anonymous said...

Mak ko pun bantah dlm hati jugak kan...ker guna fb jugak?

An Anonymous said...

Aku rasa bantah dlm fb (guna tangan) adalah 100 kali lebih baik daripada bantah dlm HATI.. sbb dlm HATI org boleh anggap sokong ataupun sebaliknya.. namun kalau itulah cara yg terbaik agar HATI dap dapat dijaga apakan dayaku..

Anonymous said...

Eh tak betul ker? Habis tu mak ko bantah pakai fb ke?

Anonymous said...

Adakah bila mak ko senyap tak cakap apa2 bermaksud mak ko sokong pesta arak dan gay? Atau bila mak ko senyap tak bantah pesta arak dan gay bermaksud mak ko juga barua dapigs atau penyembah pemakan babi?

Saja tanya....

Anonymous said...

Ko tau kenapa aku tanya gitu?

Sbb semua ahli amanah malas nak fikir benda2 ciptaan ahli politik, sama spt mak ko fikir....

Anonymous said...

Mak ko pun tak nak bantah guna fb mcm ahli amanah jugak sbb tak nak terlepas tulis hingga menjadi fitnah yg akan menimbunkan saham neraka.


Sbb tu aku ambik contoh paling mudah iaitu mak ko supaya ko senang nak faham.

Anonymous said...

Habis tu bantah guna hati haram ker? Bantah guna hati boleh masuk neraka ker?

Anonymous said...

Bantah guna fb 100 kali lenih baik. Tapi kalau bantah guna fb sambil fitnah amanah sokong pesta arak, tu dah jadi haram. Fitnah tu masuk neraka.

Anonymous said...

Boss hj2 tu bantah pesta arak guna fb. Anak buah sambut dah tak cerita bantah pesta arak tapi dah tukar cerita fitnah amanah sokong pesta arak...mengaku amalkan islam pulak tu time buat fitnah. Gila

Anonymous said...

Lain kali klu nak bantah guna fb pun, bantahlah dgn ikhlas. Jgn ada unsur2 fitnah untuk tarik pengundi, political milage. Dosa je dapat.
Bantah aran tu mcm kari lembu, fitnah amanah tu mcm campur daging babi. Haram makan daging lembu kari sekuali kalu campur seketul daging babi. Faham tak?

Anonymous said...

Kalau kita cerita yg fitnah tu haram, mesti ada orang2 yg mengaku kuat agama akan berasa marah dan tak puas hati. Kenapa ye?

Anonymous said...

Hadi awang paling baik. Dia bantah perlembagaan dan undang2 kafir dulu siap buat amanat, lawan boleh mati syahid sampai berlaku bughah do memali. Bila hadi nak buat amanat baru jihad lawan dap? Walaunta dah tak sabar2 tu nak angkat buluh runcing dan cangkul.

Anonymous said...

Psl pesta arak dan PAN je ke fitnah?...psl UG, 90Juta affin bank, amanat Hj Hadi etc tu bkn fitnah?

Anonymous said...

Kita dok bahas psl pendirian parti...adakah parti PAN sokong atau tak pesta arak dan gay. Parti PAS dah nyatakan pendirian membantah sekeras2nya penganjuran pesta maksiat ni? ...PAN mcmna? PKR mcmana? PPBM pula mcmana?....tak yah dok melalut mak ayah, FB bagai...

Anonymous said...

Takpe kita tunggu ayatollah hadi buat amanat baru, lepas tu kita jihad lawan pan, dap semua tu. Boleh syahid ooo.

Anonymous said...

Huh...mcmana ni...penyokong PAN nak jihad lawan parti sendiri dan parti tauke dan nak syahid? ko biar betol dol..ngigau ek?

Anonymous said...

Ulamak PAN atau Ulamak DAP yg ajar suh panggil TGHH sebagai ayatollah? mesti ajaran tuan guru LGE ni..sesat lg menyesatkan...

Anonymous said...

ataupun ajaran Tuan guru Mat sabu bulu mah...

Anonymous said...

Ataupun ajaran Tuan guru Madey "raja pelupa"....

Anonymous said...

Sabar sabar.. ayatollah hadi sedang tulis amanat baru utk jihad lawan dap, sementara tu sila tajamkan buluh masing2 ya.

Anonymous said...

Pemfitnah tegar penyokong agenda kristian Evangelis nak berjihad lawan DAP, dgn buluh runcing?...hahahaha

Anonymous said...

Ya tunggu amanat hadi yg baru. Lawan dap nanti guna buluh runcing yg mcm pengikut ibrahim libya lawan kerajaan. Tak tau ke? Oh ya! Kau belum lahir masa tu. Ke masih isap tetek mak kau masa tu? Kikiki

An Anonymous said...

Masa tu pemimpin2 pan kecik lagi dan sdg dilatih agar bila besar nanti mudah utk dijadikan barua..

An Anonymous said...

Penyokong tegar kristian evangelis nak lawan dap? Geng 0.5% bolehlah korang nak klepet..

Anonymous said...

Masa pemimpin pan masih kecik, hadi dah advance dia latih tentera jihad utk lawan kerajaan malaysia yg dipimpin melayu islam. Hebat hadi! Cuma yg peliknya masa org memali sedang jihad bunuh polis tu hadi ada di mana? Kat rumah bini muda ke?

Anonymous said...

DAP perancang maksiat, PAS pula rancang huru hara bughah lawan kerajaan yg kekalkan perlembagaan dan undang2 kafir. Dua dua parti tu pelingkup keharmonian negara, dua dua bawa mudarat.

An Anonymous said...

Kalau dap hancur camana pan nak cari makan? Ntahlaa..

Anonymous said...

DAP perancang maksiat, PAN tukang backup...

Anonymous said...

senyap maknanya tak setuju...huhuhuhu...ayat bangang drp penyoong PAN yg hilang halatuju

Bandiman Di Mojokerto said...

Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH SERO,yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terpikirkan dari benak saya,kalau nomor yang saya pasang bisa tembus,dan alhamdulillah kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 saya,sebenarnya saya bukan penggemar togel,tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan,dan akhirnya saya minta tolong sama MBAH SERO.dan dengan senang hati MBAH SERO mau membantu saya,nomor yang dikasi MBAH SERO.2D sama 4D putaran SGP dan HK semuanya bener2 terbukti tembus,sudah 3X putaran saya menang,dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menghubunginya,jika teman2 ingin mendapatkan angka jitu 2D 3D 4D yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi MBAH SERO di no 082_370_357_999 untuk info lebih lengkapnya buka blog MBAH karna di dalam blognya semuanya sudah lengkap

KLIK DISINI PESUGIHAN TANPA TUMBAL

ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya

سما المثالية said...

شركة عزل اسطح بالقصيم

raybanoutlet001 said...

nike factory outlet
san antonio spurs
ed hardy clothing
christian louboutin shoes
cheap jordans
prada outlet
canada goose sale
cheap mlb jerseys
nike huarache
superdry clothing

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.