Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEBAB POLITIK TOKSIK LA BERLAKU PERISTIWA MEMALI,FOREX, PERWAJA,BANK BUMIPUTRA

DULU BILA TOKSIK BANYAK MAKA ADA ORANG SAMPAI JADI FIRAUN,
 
SAMPAI RAMAI YANG MAKAN SOP TANGAN DAN MEMBIARKAN JANGGUTNYA MACAM CASTRO
 
GOLONGAN TUA CEPAT DIJANGKITI TOKSIK
TU YANG DOK MELALAK KAT JALAN RAYA TU
 
 
-Pak Karamu- 
 
 
 
'Sebelum toksik masuk badan, eloklah kita hentikannya'
'Sebelum toksik masuk badan, eloklah kita hentikannya'
(Ubah saiz teks)
KUALA LUMPUR - Wanita sering menjadi mangsa dalam apa jua keadaan, tidak kira sama ada dari segi politik mahupun isu lain. 

Menyedari situasi itu, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali menasihatkan golongan wanita supaya membantah politik toksik yang semakin berleluasa kini. 

"Wanita ini mempunyai banyak peranan, sebagai isteri, ibu, nenek, moyang dan juga sebagai ahli awam di dalam masyarakat. 
Advertisement
"Wanita juga bertanggungjawab menjaga kebajikan semua orang, namun konflik yang berlaku kini amatlah membimbangkan kita. 

"Justeru, kita sebagai wanita bantah politik toksik dan apa juga keganasan yang mencabar tahap asasi manusia," katanya ketika berucap pada perhimpunan 'Wanita Bantah Politik Toksik' di sini hari ini. 

Beliau turutt menekankan tentang pentingnya wanita untuk bersuara pada hari ini. 
"Kita bersuara hari ini bukanlah untuk diri kita sekrang tetapi juga demi anak cucu pada masa hadapan. 

"Usaha kita pada hari ini adalah untuk memberi peluang pada anak cucu kita untuk hidup selesa dan tidak mirip pada keganasan. 

"Lagipun, sebelum toksik masuk ke dalam badan, eloklah kita hentikannya," katanya.
Sementara itu, Siti Hasmah ketika ditemui berkata, beliau terharu dengan sambutan orang ramai terhadap perhimpunan itu.

"Saya seronok melihat ramai wanita hadir hari ini, terima kasih atas sokongan anda semua," katanya.

14 orang berkata:

Anonymous said...

hari2 mengaji quran tapi toksik penuh dlm kepala otak sebab tu muncul 'amanat hadi' yg pecah belahkan org islam. amanat yg sesat lagi menyesatkan.

AkuOrangBalok said...

Tumpang lalu Tuan:

RM60 kalau disimpan tidak akan jadi kaya.
Kalau dilabur, tidak mungkin rugi.
Kalau diwakafkan lagilah banyak hasilnya.

Sila layari:

Wakaf RM60

Anonymous said...

Wakaf tu baik sgt kalu pengurusannya jujur dan amanah.



Tapi hati2 kalu nak berwakaf dgn toyol2 yg pakai serban. Bukan apa derrr, takut jadi cam saham kohilal, tabung memali ngan tabung tin milo. Ayat asal memang cun tapi last2 toyol pakai serban angkut bagi kat tuan toyol....

Anonymous said...

Sedekah pun dah pakai sistem piramid. Dapat untong pulak turr...Ni kalu kejaan tau, mau bungkus program ni...

Islam benarkan ker cari untung cara piramid ni? Ana takut niat sedekah tu dah tukar jadi niat nak tipu orang. Maklumlah, cari duit cara piramid ni bukan perkara baru, ustaz...

Anonymous said...

Kalu rasa was2 tu tak payahlah. Cuba rujuk bank negara, boleh tak buat sedekah cara ini?

Anonymous said...

Ramai jugak yg datang. Menggeletar lutut badi bin buang tengok gambar ni

Anonymous said...

Akhirnya skrg dia tunduk hormat kat puak yg pernah dia cakap dlm amanatnya sendiri. Mcm jilat kahak sendiri.


Tak mengaku UG pulak turrr

Anonymous said...

Kerana 90juta hadi sanggup gadai agama. Murahnya prinsip islam cara pas. Demi ringgit sanggup jilat kahak sendiri. Matang la sangat politik pas.. kesian walaunta yg dungu.

Unknown said...

Hahaha.. terketar2 tgk geng situ kasim ke.. ?ada gambar muslimah pan bukan main seronok bergambar dgn siti kasim.. tak nasihat dia ke pasal Nabi ibrahim SAW..?
Dasar barua siti kasim..

Anonymous said...

Hahaha. Seronok mcm hadi peluk ulamak syiah. Tontivi tgk pay per view, tar snake tunjuk ular dia.

Anonymous said...

Tambah lg satu. Seronok mcm wanrosli tunjuk bangang dia.

Unknown said...

Aku digelar bangang hanya kerana tidak bersama menyokong siti kasim macam muslimah pan? Keh keh.. terbaeklah muslimah pan!

Anonymous said...

Sape yg gelar wanrosli bangang ni? Dia bodoh le bukannya bangang. Cepat minta maaf. Nnt dia suruh hadi bg amanat 2.0, naya ngko.

Unknown said...

Mujurlah takde sedara mara kita yg join muslimah pan.. tak tergamak aku sokong siti kasim..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.