Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HOI, MAT BANGUN MAT, KO MIMPI KE ? BANGUN MAT BANGUN !!!

 DAH LA BAU TU BAU DAP, SIANG-SIANG NGIGAU PULAAAAAK !
 
MAT SABU TERLENA, DIA MIMPI DISIANG HARI

LETIH AGAKNYA BUDAK SABU NIH !


-Pak Karamu-
 
 
PRU14 hanya medan untuk Pakatan, BN: Mat Sabu
PRU14 hanya medan untuk Pakatan, BN: Mat Sabu
Mat Sabu ketika ditemui pada sidang media, hari ini. - Foto Sinar Online
(Ubah saiz teks) 
 
AMPANG - PRU akan datang akan menjadi medan pertemuan antara Pakatan Harapan dengan BN sahaja.
Presiden Amanah, Mohamad Sabu berkata, parti lain sebaliknya dijangka kehilangan deposit di awal perebutan kerusi.  

Mohammad, yang dikenali sebagai Mat Sabu berkata, beliau yakin parti lain tidak akan mendapat sokongan rakyat.

"Saya yakin (calon) bekas parti saya, Pas, akan kehilangan simpanan mereka di semenanjung barat.

"Kami hanya peroleh kemenangan di kawasan di mana kami berkempen dengan DAP dan PKR (dengan Semangat 46) terdahulu," katanya menerusi ucapan di Konvensyen Amanah Negeri Selangor, di sini, hari ini.

Selepas ucapannya, Mat Sabu memberitahu wartawan yang kenyataannya itu berdasarkan pengalamannya dalam Pas, ketika parti Islam itu berkempen sendirian di Johor, Negeri Sembilan dan Melaka.

"Kebanyakan daripada kami kehilangan deposit kami.

"Bila Pas berkempen sendirian, hanya penyokong setia Pas akan mengundi parti itu," katanya lagi.

Mat Sabu turut menyangkal dakwaan BN akan mendapat manfaat paling banyak dalam pertarungan tiga penjuru.

"Terdapat tempat di mana pertembungan tiga penjuru akan dimanfaatkan oleh Pakatan.
"Undi Melayu dipecah, tetapi undi bukan Melayu kekal di belakang Pakatan," jelasnya.

25 orang berkata:

Anonymous said...

Hehehe hadi bila nak buat fatwa haramkan mat sabu?

Anonymous said...

Pru nanti PH akan lawan BN dan sekutunya.

Anonymous said...

Aiyaa! Senjata ampuh Amanah tara bangun ka? Kena makan makjun tupai jantan atau Dhab dulu baru bangun kot!

Anonymous said...

huh..air dah naik kepala ka mat sabu...merapu jer...dah mkn bulu norma lum?

Anonymous said...

Siapa yang bermimpi ni.
Hikayat Lebai Malang dah ada sejak dahulu lagi cuma belum berlaku secara realiti sahaja.
Nampak gaya realitinya mungkin pada pru 14 ni. Harap2 begitulah.
hahaha

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [5524] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 790 JUTA , wassalam.

An Anonymous said...

Kita tgk nanti lebai mana yg malang lebai islam pas ke lebai pangkor 2 1000 hektar tanah..

Anonymous said...

Mesti la lebai marang yg kuat, dia ada 'amanat', sekali dia seru semua walaunta angkat cangkul dan buluh runcing.

Anonymous said...

Kuat lg lebai wan. Semua dia tahu

Endang Kusuma said...

Ass.. Perkenalkan nama saya Endang Kusuma asal dari surabaya seorang mantan TKI duluh kerja di malaysia. Izinkan saya berbagi cerita tentang kisah sukses saya... Saya ingin mengucapkan banyak terima kasih kepada Mbah Wirang atas bantuan Mbah kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan pesugihan uang gaib beliau saya sekarang udah punya usaha sendiri... Duluh sih saya cuma buka2 internet dan secara tidak sengajah saya menemukan situs mbah wirang terus saya baca semua isi situs tersebut akhirnya saya langsung menghubungi beliau dan disitulah saya minta bantuan melalui pesugihan uang gaib dan beliaupun mau membantu saya... singkat cerita alhamdulillah selama 3 hari saya sudah melaksanakan persyaratan yang beliau sampaikan ternyata uang yg saya minta benar2 ada di rekening saya..saya tidak menyangka kalau saya bisa sesukses ini karna duluhnya saya bukan siapa2 bahkan saya juga sering dihina oleh orang2 sekitar... Alhamdulillah sekarang hidup saya sudah jauh lebih baik dari sebelumnya. Sekedar info bagi anda punya masalah ekonomi/hutang piutang dan ingin membuka usaha butuh modal besar ingin seperti saya silahkan minta bantuan kepada mbah wirang anda bisa telpon di (+6282346667564) atau untuk lebih jelasnya kunjungi situs mbah wirang dengan cara (#>>KLIK DISINI<<#) beliau juga bisa membantu melalui Nomer Togel, Pesugihan Pelet, Sewah Tuyul, Pelaris Usaha, Warisan dan lain2. semoga dengan adaNya pesan singkat saya ini bisa bermanfaat kepada semuaNya...



Wassalam.








Anonymous said...

Badi bin beruang punya dah x bangun2 dah

Anonymous said...

Ko ingat mat sabu tu kaki makan bulu cam badi bin bawang ke?

Anonymous said...

Tar snake mimpi ika janda kat lembah pantat. Eh sorry, lembah pantai

Anonymous said...

Lebai malang kot menang. Jadi pm kat iran

Anonymous said...

Lobai porntovi lagi kuat. Tak caya cuba tanya brapa kotak tisu dia guna

Anonymous said...

Badi bin buang tengah bangun tu. Bangun kejap tido balik.

Anonymous said...

Balang lama kuat titon.

An Anonymous said...

Kecik hati mat sabu pasal iran tu..

Anonymous said...

Betul tu. Tak dpt peluk ulamak syiah mcm hadi.

An Anonymous said...

Tolong jaga hati mat sabu please

An Anonymous said...

Aku mintak maaf kpd muslimah pan kerana tidak dpt bersama2 mereka menyokong siti kasim..

Anonymous said...

Come on muslimah PAN, sokong le, korg taknak masuk syurga ke? Cepat dptkan no. ahli. PAS

An Anonymous said...

Cepat2.. semoga siti kasim akan makan daging korban muslimah pan..

An Anonymous said...

Cuba tanya mat sabu pula masa kat hotel kota baru..

An Anonymous said...

Ingatkan mat sabbu

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.