Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAJLIS SYURA ULAMA BENTENG AKHIR NAK ROBOHKAN PAS

FAQIH ADALAH SYARAT UTAMA UNTUK MENJADI KETUA DI DALAM JAMA'AH PAS, KETUA TELAHPUN DI ANGKAT MELALUI MUKTAMAR, KETUA YANG ADA TIDAK MENGANGKAT DIRINYA MENJADI KETUA MELAINKAN RESTU KAWASAN-KAWASAN

Apabila tafsiran dan huraian Majlis Syura Ulamak dipertikaikan, maka bermulalah kerosakan dalam perjuangan PAS. Ketaatan kepada Ulil Amri  yang menghuraikan Islam dapat difahami menerusi firman Allah:


"Taatlah kamu kepada Allah dan taatlah kamu kepada Rasul dan Ulil Amri kalangan kamu. Maka apabila kamu bertelingkah dalam sesuatu perkara maka kembalikanlah ia kepada Allah dan Rasul sekiranya kamu beriman kepada Allah dan Hari Akhirat." (Surah al-Nisa': 59)

Para pemerintah wajib ditaati selagi mana  mereka memerintah  mengikut hukum perintah Allah. Jika mereka tidak mengikut perintah Allah maka mereka TIDAK wajib di patuhi atau di ta'ati

Para ulama pula adalah orang yang faham tentang hukum Tuhan di samping menerangkannya kepada umum, dan mereka wajib di ta'ati selagi mana mereka itu mempunyai akhlak yang baik dan tidak ragu tentang  keimanan dan akhlak mereka dan mereka wajib ditaati

HARI MUTA AKHIR INI
PAS akan dirobohkan melalui benteng akhirnya iaitu MAJLIS SYURA ULAMA, yang nak merobohkan PAS adalah dari kalangan kuffar merbangsa Malaysia dan kumpulan MUNAFIK dari kalangan PAS sendiri

Cita-cita kumpulan ini mula bergerak aktif sebaik sahaja PAS berada di dalam kumpulan PAKATAN RAKYAT, tujuan mereka nak merobohkan PAS hanyalah kerana DASAR parti itu yang di lihat sebagai penghalang besar untuk PR mendiami PUTRA JAYA ?

Di kalangan orang PAS yang akan di musnahkan karier politik mereka ialah tuan guru Hadi Awang iaitu Presiden PAS, dan majlis Syura Ulama PAS, yang lain selain daripadanya bukanlah terlalu sukar untuk di jadikan pekasam, kerana mereka semuanya sudahpun berbau pekasam dan mereka inilah sekarang sedang menentang pimpinan mereka sendiri secara berhemah

Rakyat yang beragama islam di bumi Malaysia, bolehkah mereka faham, MENGAPA selepas PAS berada di dalam PR maka PAS sudah menjadi sebuah parti atau sebuah kumpulan  yang HURU HARA ? Dan adakah arahan yang di terima oleh para cengkadak-cengkadah di dalam PAS supaya melakukan HURUHARA dengan mungkin di janjikan sedikit imbuhan ?

Sebenarnya parti PAS kini sudahpun  hancur, tinggal sedikit lagi untuk di tumbangkan rebah menyembah bumi, parti-parti yang lain yang berada di dalam PR jangan susah, PAS akan tumbang dan di ganti dengan pimpinan yang baru, yang pemikiran mereka sealiran dengan PKR dan DAP

4 orang berkata:

Anonymous said...

majlis syoru dah lama roboh!

cuba tanya geng yg dpt saham 1/2juta dari kahldi.
cuba tanya ahli msu yg sibuk hubbub dunya dia.
cuba tanya ahli msu yg dpt kontrek dr plus berharga ratus juta rm?

sepatutnya bila lagi tinggi kedudukan lagi ler zuhud. tp sebaliknya berlaku. sibuk tukar kereta pakai hellfire, mini cooper dan bmw. ulama ke cam tu? buat kerja2 nak tunjuk hebat dunia?

adakah geng ustaz warisi perangai berikut dr Rasulullah saw???

1. label org jebon, munafiq, babi, anjing, barua, broker!
2. tuduh org penjual pil kuda tanpa bukti. hinggakan mahkamah sivil pun kata kenyataan hadi adalah fitnah.
3. buat tuduhan dlm blog tanpa sbrg bukti. contoh pondan tua yg takuk dtg debat lepas tuduh org mcm2.
4. boo pemimpin.
5. keluar masa pemimpin berucap.
6. pakai vest sokong ulama seolah dia sj yg sokong ulama.
7. ugut nak belasah si anang.


Anonymous said...

Eloklah berzikir "Lailahaillawllah"
Eloklah beristigfar "Astrfgrfirullah"

Anonymous said...

Sebagai pengundi saya nampak kemelut ini boleh berakhir atau reda jika TGHH mengambil pendekatan mengundurkan diri dari Jawatan Presiden dan di berikan pada yg lebih muda yg mempunyai wawasan, boleh bekerja, dan tahu pekembangan semasa. Sikap yg ditunjukkan oleh TGHH dlm beberapa siri peristiwa yg lepas benar2 mengecewakan pengundi dan tidak peka pada keadaan semasa.

Anonymous said...

Yg mana tak faham dasar perjuangan pas boleh lah keluar dr pas...kami penyokong pas yg dah lama ni x trasa apa2 pun...ini semua apabila ada org pas baru...masuk pas krn senario politik...dipengaruhi pkr & dap....pemikiran bercelaru dibawa pasma merosakkan lg pas....jgn dok komen pas...rasa x puas hati boleh keluar dr pas...sbb kalau dok dlm pas pun tak membawa faedah pd pas.....byk juta lagi ahli pas yg akur dgn kepimpinan ulamak....pas yg dibawa puak sekular ni tak popular sbb tarafnya sama dgn pkr dan umno ja.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.