Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BELUM SAMPAI AJAL

Gadis Bangun Dari Kubur Kisahkan Dia Telah Diperkosa Dan Ditanam Hidup-hidup


Seorang gadis berusia 10 tahun di Filipina berjaya keluar dari tanah kuburan setelah dia ditanam hidup-hidup oleh sepupunya sendiri yang juga telah memperkosanya.

Inspektor Roberto Ocumen, Ketua Polis Kota Magpet, Filipina menyatakan, gadis tersebut telah diperkosa dan kepalanya dipukul dengan sebuah benda keras sehingga pingsan lalu dikuburkan dalam keadaan tak sadarkan diri oleh sepupunya sendiri, Dennis Quilaton.

Gadis tersebut akhirnya tersadar dan mendapati dirinya sudah berada di bawah tanah. Beliau langsung cuba untuk melepaskan diri dari kuburan tersebut dan berjaya sampai ke rumah dengan bantuan tetangganya. Demikian seperti diberitakan Inquirer, Sabtu (8/10/2011).

Ayah dari gadis ini menyatakan, mengikut kisah dari anaknya, anaknya itu diculik oleh sepupunya sendiri pada minggu lalu. Anak perempuannya itu telah dipukul dengan benda keras dan dibawa ke kawasan berumput di rumahnya untuk diperkosa. Setelah itu, Quilaton mengkuburnya hidup-hidup dalam satu lubang yang cetek.

"Ajaibnya, dia sadar dan berjaya meloloskan diri dari kuburan tersebut serta berhasil meminta tolong penduduk sekitar," ujar ayah dari gadis malang itu.

Hingga saat ini, belum diketahui, berapa lama gadis itu berada di dalam kuburan yang digali oleh sepupunya sendiri

Sumber:Philippine Daily Inquirer/ANN

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.