Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INI BANYAK SOI PUNYA CINA, AWAK MANYAK PANDAI KONTROL SAMA UMNO

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi0wo1EqcdfvkDmfnX6MuDoQwGXhbg8RGM9i2rDebLIWH_ZQI0Mgwv-TFJt6yaqZqznE-iZSUv9jzdQev9dl0eCzEuS3CzhLlZDSy4Z3SfVIKFTxwLzA1cnYE9AHUzmwb_J3N1lFRR8Ztg/s1600/COVER+002.jpg

3 orang berkata:

Rahmat said...

kenyataan seorang pemimpin yg kecewa....

Anonymous said...

SOI LEK PULAK TANDING DI KAWASAN MAJORITI MELAYU/ISLAM...

BOLEH KAH RAJA PORNO NI TANDING?

Ben Ayu said...

Idea yang bijak tetapi tidak cerdik. Apa yang dilontarkan tidak memberi impak pada pengundi untuk terus memberi sokongan kepada DAP. Pendekatan dan teknik provokasi serupa ini sudah basi dan ketinggalan zaman. Pengundi sudah memahami perangai busuk pemimpin politik iaitu cakap tak serupa bikin. Depan cakap lain, belakang buat lain. Macam kamulah.

Keduanya, kamu sudah lama tidak melihat cermin. Sama ada ketiadaan cermin di rumah ataupun kamu lupa mencermin diri. Kamu tahu tak apabila nama CSL ataupun wajah kamu keluar dalam apa jua media. Menyebabkan kami teringat perkara yang lalu? Secara otomatik teringat perlakuan ..ono kamu!!!. Nasib kamu baik kerana dalam gerombolan BeEnd, kalau orang lain ... mendidih kamu.

Ketiga, Kami memang menghormati kamu antara pemimpin otai dalam MCA. Tapi kami juga tabik atas keberanian kamu mengakui bahawa individu dalam video seks itu adalah saya, CSL.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.