Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MENGAPA TAK AJAR DOSA PAHALA ? SYURGA NERAKA ?


BELAJAR-TINGGI-TINGGI TAPI CAKAP PAKAI OTAK TAK PAKAI AKAL

Prof Psikiatri dan Mental Kata Ajar Pendidikan Seks Untuk Elak Buang Bayi, Lihat Ayat Prof Mental

"Sex And The City" look-a-like lingerie models pose outside Liverpool Street Station to lauch INSINUATE lingerie brand on May 8, 2008 in London, England.P
PUNCA SEX DEDAH SANA DEDAH SINI

 04 October 2011

Prof psikiatri dan mental kata ajar pendidikan seks untuk elak buang bayi. Ini yang disebut Presiden Persekutuan Asean Bagi Kesihatan Psikiatri dan Mental (AFPMH), Prof Dr Mohamad Hussain Habil apabila ditanya kes buang bayi yang semakin meningkat.

Sudah sampai masanya pendidikan seks perlu dimasukkan dimasukkan dalam kurikulum pembelajaran di sekolah sebagai satu langkah proaktif nak bendung buang bayi katanya.

“Jika dilihat dalam kalangan remaja yang mengandung anak luar nikah itu tidak tahu yang dirinya sedang mengandung sehingga melahirkan anak". -SH

Kalau dilihat kepada ayat prof tak betul sebenarnya. Apa pentingnya kalau mereka mengetahui mereka mengandung dan kalau mengandung tak jadi masalah sekiranya mereka mengetahui mereka mengandung. Tak tahulah kalau di fikiran prof lain, ayat prof saya fikir begitu.

Kenapa kebanyakkan kita tak mempercayai kepada pendidikan agama. Selalu mencari altenatif. Mungkin prof fikir pendidikan agama dah diajarkan di sekolah tetapi kes buang bayi masih berlaku. Kalau begitu betul juga perkiraan prof.

Juga jangan persalahkan pendidikan agama. Kita yang tak betul mengajarkannya. Teringat juga saya tentang sekolah mengandung di Melaka. Dah berapa ramai agaknya 'graduan' luar nikah yang dilahirkan di sana. Tentu Ali Rustam bangga!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.