Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KERAJAAN BN MELAKA ROBOHKAN PASTI DAN SURAU


16 April 2012

KEMUNCAK KEZALIMAN : KERAJAAN BN MELAKA BAKAL RUNTUH KERANA ROBOH SEKOLAH DAN SURAU




Kemuncak kezaliman sesebuah kerajaan ialah apabila masjid atau surau dan sekolah dirobohkan tanpa takut kepada laknat Allah dan kasihan belas kepada rakyat.

Bila kerajaan Melaka merobohkan Pusat Asuah Tunas Islam (PASTI) Jaya Insan, Bukit Katil dan Surau Ujong Pasir maka lengkap kezaliman sebuah kerajaan negeri. Kerajaan Melaka mengulangi kezaliman dan kesilapan kerajaan BN Terengganu yang merobohkan Institut Berakan dan juga kesilapan kerajaan BN Selangor zaman Khir Toyo yang merobohkan surau. Akhirnya kedua-dua kerajaan pimpinan Wan Mokhtar dan Khir Toyo dihukum oleh Allah tewas dalam pilihanraya umum.

Kita berdoa semoga Allah juga menghukum kerajaan BN Melaka sekarang yang dengan zalim merobohkan PASTI dan surau tanpa alasan yang kukuh. Amin.


Jelas Ketua Menteri Melaka tidak belajar dari kesilapan 2 orang rakannya itu. Doa rakyat yang dizalimi tidak ada hijab di sisi Allah. Apatah lagi alasan perobohan PASTI Jaya Insan itu jelas tidak dapat diterima. Ianya hanyalah kerana hasad dengki dan dendam kesumat politik sempit kerajaan negeri Melaka.

Insya Allah kezaliman kerajaan negeri ini akan memberikan impak besar kepada politik negeri Melaka. Rakyat mula membuka mata dengan kezaliman ini. Malah PAS Bukit Katil sendiri yakin kerajaan negeri dan pimpinannya sekarang sedang menerima hukuman dari Allah apabila mula takut kepada bayang-bayang sendiri dengan pelbagai tindakan akibat cacing kepanasan antaranya mengacau ceramah PAS dan beberapa tindakan yang menggelikan hati.

PAS Bukit Katil sendiri akan membuktikan bahawa perjuangan Islam di kawasan Parlimen Bukit Katil bukannya semakin lemah dengan perobohan PASTI tetapi kita akan bangkit dengan membuka lebih banyak pejabat, markas dan PASTI. PASTI Jaya Insan yang baru telah dibuka, selepas markaz baru akan dibuka dan sebuah pejabat serba canggih juga akan dibuka tidak lama lagi. 

Ibarat ungkapan TEKANAN MENAMBAH PENINGKATAN.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.