Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TU LA, BENDA MACAM BANGKAI GAJAH, NAK BUAT CAM NE ?

Tuesday, April 24, 2012

Setiausaha Agung Umno akui ahli Umno mudah ditipu

Selain dari mengakui semua ahli dan penyokong Umno mudah ditipu, Setiausaha Agung Umno Tengku Adnan Mansor turut mengakui bahawa pemimpin Umno memang suka menipu. Apa yang lebih menakjubkan, Setiausaha Agong Umno itu juga turut mengakui bahawasanya membodohkan penyokong Umno adalah jalan mudah untuk Umno terus mendapat sokongan.

Perkara ini didedahkan secara simbolik oleh Datuk Seri Tengku Adnan Mansor melalui satu kenyataan resmi yang dikeluarkannya hari ini. (Baca kenyaataan Adnan di sini).

Setiausaha Agung Umno itu dipetik sebagai berkata, "Dia nak kucar-kacirkan negara. Dia akan keluar macam-macam untuk malukan orang dan nak fitnah.
 

"
Mereka tak ada kerja. Kalau macam kita ini, kerja 24 jam," katanya ketika ditanya dalam satu sidang media hari ini. 

Adnan Mansor, lelaki sundal entah keturunan rajaharamjadah mana itu mengulas tindakan Suaram dalam isu rasuah jutaan RM yang dipercayaai melibatkan presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak. 

Suaram yang telah mengemukakan kes berhubung pembeliankapal selam Scorpene ke mahkamah Perancis sebenarnya sebahagian daripada usaha untuk menyelamatkan wang rakyat yang telah disalahgunakan dan dijoli sakan oleh setan dan jembalang Umno.

Suaram mengemukakan nama Datuk Seri Najib Razak memandangkan perdana menteri itu merupakan menteri pertahanan yang terlibat dalam perolehan kapal selam tersebut sebelum ini. 

Sebagai rumusan daripada berita di atas dapatlah difahami bahawa kerja-kerja menipu dan membodohkan penyokong Umno ini telah menjadi agenda utama parti haramjadah itu sejak sekian lama. 

Hanya penyokong Umno yang sundal haramjadah sahaja yang mengiyakan bahawa "menyelamatkan wang negara itu sebagai mengkucar kacir negara". Apa punya soit mahluk bernama Tengku Adnan Mansor ni? 

Justeru untuk selamatkan negara, kita ke Dataran Merdaka.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.