Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Khamis, 3 April 2014

Menteri Pertahanan Sahkan Papagomo Adalah Wan Muhammad Azri

 Papagomo (kiri) dan Rafizi.

KUALA LUMPUR: Menteri Pertahanan mengesahkan blogger Papagomo yang memfitnah Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim  adalah Wan Muhammad Azri Wan Deris.
Menteri Pertahanan dalam jawapan kepada soalan lisan Ahli Parlimen Pandan Rafizi Ramli mengesahkan Wan Azri telah menaiki kapal selam Scorpene pada 9 Disember 2011.

Jawapan menteri terbabit turut menyatakan nombor kad pengenalan Wan Azri dan memberitahu individu itu menaiki kapal selam bersama media lain tujuan perkongsian maklumat.

Rafizi menanyakan soalan itu untuk mendapatkan pengesahan identiti Papagomo kerana umum mengetahui bahawa Papagomo telah menaiki Scorpene atas jemputan menteri.

"Perkara ini telah disebarluas melalui blog-blog Umno sendiri yang mengesahkan bahawa Papagomo telah berada di dalam Scorpene malah gambar-gambar tersebut tersebar luas," katanya dalam sidang media di Lobi Parlimen.

Setakat ini, jelas Rafizi, Wan Azri telah menafikan sekeras-kerasnya bahawa dia adalah Papagomo.

Jawapan menteri itu, kata Rafizi akan memberi beberapa implikasi undang-undang terhadap Wan Azri.

Ini kerana katanya, semasa memberi keterangan di dalam kes saman Ahli Parlimen Permatang Pauh terhadapnya, Wan Azri tidak mengaku beliau pernah berada di dalam kapal selam Scorpene.

"Jawapan Menteri Pertahanan telah mengesahkan bahawa Wan Azri telah berbohong kepada mahkamah.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.