Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HUH, PELUH JANTAN DAH KELUAR, TAK PE LAYAN DULU !

Thursday, September 04, 2014

TERKINI ! PAS TOLAK ISTERI ANWAR & HANTAR 3 NAMA PEMIMPIN PAS UNTUK MB SELANGOR ..

Keputusan terbaru PAS yang mengejutkan dan sudah pasti akan menghampakan Anwar Ibrahim anak beranak, PKR dan DAP !


The STAR melaporkan Hadi Wants Selangor MB Post For PAS . Di antara terjemahan laporan tersebut :
Krisis Menteri Besar Selangor telah mengambil twist baru - PAS dipercayai telah mengemukakan nama tiga ahli majlis eksekutif untuk jawatan itu.
Surat dari Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang telah dihantar sebelum tarikh akhir September 3 diberikan untuk mengemukakan "lebih daripada dua nama" untuk jawatan berikut pemecatan Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim dari PKR, menurut sumber-sumber negeri.
Mereka berkata Hadi secara peribadi menandatangani surat pihak istana, menamakan tiga ahli exco parti dalam pentadbiran negeri sebagai calon.
Tiga adalah Iskandar Abdul Samad, Sallehin Mukhyi dan Ahmad Yunus. Ahli PAS lain dalam exco Khalid ialah Dr Halimah Ali.
Apabila The Star dihubungi seorang pembantu kanan Hadi untuk komen beliau, pembantu itu tidak menafikan surat itu telah dikemukakan, dengan berkata terpulanglah kepada kepimpinan parti untuk membuat kenyataan mengenai perkara itu.
"Ini adalah perkara-perkara yang sulit dan oleh itu, saya tidak boleh membincangkannya," katanya.
Surat itu akan dilihat sebagai satu penghinaan kepada konsensus yang dipersetujui oleh lain sekutu Pakatan Rakyat - PKR dan DAP - yang telah bersetuju untuk mengemukakan hanya presiden PKR nama Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail ke istana untuk dipertimbangkan.
PAS menegaskan bahawa lebih dua nama yang hendaklah dikemukakan mengikut permintaan istana - sumber
Kita tunggu dan lihat respons kesemua pemimpin PAS, DAP dan PKR selepas ini. Apakah hujah, putar belit dan penafian mereka?

Tambahan pula, sebelum ini sudah ada laporan berita yang membongkar komplot dalaman yang mahu menjatuhkan Abdul Hadi Awang, Presiden PAS : KLIK SINI


7 orang berkata:

Anonymous said...

Kalau berita dan andaian ini benar,syabas diucapkan kepada tuan presiden pas. Dan inilah yang ditagih oleh orang melayu di selangor. Hanya kelompok yang obsess dengan anwar sahaja yang akan menentangnya. Pkr dan dap sudah sememangnya akan terus menghentam pas. Pedulikan mereka.kehendak rakyat harus diambilkira.mereka yang akan menentu hidup mati Pas bukan anwar bukan sharifuddin dan bukan lim guam eng.
Mungkin kumpolan anwar akan berduyun keluar daripada pas selepas ini untok join pkr kerana bagi mereka pas akan twnggelam dan pkr akan semakim mantap.
Atsu usaha untok menjatuhkan presiden akan lebih agresif dan terbuka.tapi yakinlah ,ahli diperingkat cawangan dan kawasan tetap menyokong presiden dalam isu ini.mereka tidak.mempunyai ajenda lain.melainkan ingin pas terus mendokong prinsip dan dasar perjuamgannya.
Mereka selalu di beri.motivasi ,kalah.menang dalam pilihanraya bukan pengukor kebenaran.tetapi kemenangan adalah satu bonus. Pemimpin pemimpin yang selalu ucapkan kata semangat ini nampaknya hari ini terlalu takut kpd.kekalahan
Sebab itu dah terlalu takut Pas keluar dari pakatan.kononnya pas akan kalah teruk jika keluar pakatan. Kumpolan anwarimas lah yang paling sayang kepada pakatan kerana nafsu untok ke putra jaya.
Ramai yang takut kepada umno kerana pernah ditipu oleh umno. Tapi sudahkah kita lupa apa yang pernah anwar lakukan kpd
Pas semasa dalam umno? Lupakah kita bagaimana anwr memperli pas dengan slang arabnya?
Anwar sudah insaf?
Setelah di mandi dan disintok limau oleh pas, anwar kini sudah mula menginjak injak pas. Tentunya bukan dilakukan sendiri tetap tentera upahannya yang dikerah.tentera upahan ini kini sudah dihantar kefalam pas. Beretikakah perbuatan ini?
Ayoh bangkitlah pas.sebelum ditikam lebih baik menikam dahulu.

Anonymous said...

Komen yg x berapa cerdik..

Anonymous said...

Kalau komen tak cerdik,sila nyatakan mengapa?

Anonymous said...

Bubar jer DUN Selangor tuuuuu. Kita beri Rakyat Selangor pilih MB mereka. hari mengundi jadikan Cuti Peristiwa... kita tengok siapa yg menggelupur. TSKI... kat mana Azizah jadi calon, kat situ la engko jadi calon! BUVAR DUN!!!!

Anonymous said...

Memang kau tak cerdik dan tak sedar diri di untung.Sedarkah kau bahawa kebanyakan adun yang menang di Selangor ni adalah hasil sokonagn gabungan tiga perti.Bukan undi melayu keseluruhanya.Jadi hormatilah gabungan janagn sombong untyuk merebut jawatan.Dan kalau PAS rasa sudah kuat sila keluar Pkatan dengan hormat jangan tunggu orang singkirkan.Pemikiran kau jumud seperti Pas zaman dulu

Anonymous said...

Bukankah pkr dan dap juga menang hasil gabungan pr? Kenapa pas hanya perlu dengar apa yang diarah oleh dap dan pkr?
Pas tak perlu keluar drp.kerajaan ug selangor.kalau diradakan pas telah khianat ,ayuh,sila tendang pas keluar.

Unknown said...

marc jacobs outlet
tiffany and co
coach outlet clearance
louis vuitton outlet
north face jackets
timberland boots
canada goose outlet
nike roshe run
hollister uk
fitflops sale
20161125lck

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.