Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KALO CAM TU MENGAPA PR BERGOLAK ?

'Pas tak pernah khianat rakan tahaluf siyasi'

  • Hadi Awang
1 / 1
BATU PAHAT - Pas akan terus istiqamah dengan tahaluf siyasi bersama PR selama mana tidak berlaku pelanggaran syarat yang telah digariskan, demikian kata Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Beliau berkata perkara itu dicapai setelah pihaknya merujuk kepada syarat-syarat tahaluf siyasi yang diputuskan oleh Majlis Syura Ulama Pas dengan hukum tertinggi parti itu.

"Sepanjang sejarah perjuangan Pas, kita tidak pernah khianat kepada rakan tahaluf kita, maka kita minta rakan tahaluf kita juga tidak mengkhianati tahaluf ini.

"Sebagai sebuah parti politik besar, apa jua rancangan besar mestilah diputuskan bersama sebelum ianya dilaksanakan," katanya ketika menyampaikan ucapan dasar Presiden pada Muktamar Pas Pusat ke-60 di Parit Raja, di sini, hari ini.

2 orang berkata:

Anonymous said...

PR bergolak sbb kajang move...bkn pas punya pasal...pas x trima wan azizah sbb hadis kata x boleh...kalau pkr x gila kuasa maka pergolakan x timbul...kalau khalid letak jwt perkara ni x timbul...khalid org pkr @ org pas..cuma faham..jgn nak sabit presiden pas...mana kehebatan anwar skrg..satu negeri x leh nak selesai....

Anonymous said...

Kamu macai UMNO suka melihat rakyat susah dan berharap UMNO akan berkuasa kembali dapat habuan haram. Selagi UMNO memerintah negara selagi itu rakyat akan susah dan pemimpin UMNO akan hidup mewah atas kesusahan rakyat itu. Semua diperbodohkan sepuya menyokong mereka tetapi akhir akhir rakyat juga habuk saja yang dapat. Kurang agar punya pemimpin tak sedar dosa dan pahala nama saja beragama islam tetapi perangai menipu dan cari kekayan secara haram. Yang lain lain bila buat satu malaysia dihebohkan bersalah, sendiri buat didiamkan. Apa punya PN ni tak ingat dosa kah, ashik nak dakwa yang kecik tetapi yang besar dilepas bermaharaja lela. Bagus mampus dan menghadapi tuhan tentukan nasib kamu!!!!!!!!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.