Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

RANG YAHUDI KATA ORANG ISLAM SESAT,

Hendak tahu sesuatu pertubuhan itu sesat maka lihatlah pada dasar sesebuah parti itu jika ia tidak berdasarkan al quran dan sunnah nabi maka pertubuhan itu sah sesatnya, sebab itu kita kena faham ilmu monyet, apabila tentera masuk hutan maka monyet akan kata "Ramainya monyet ! Sedang monyet sendiri lebih monyet dari monyet - Pak Karamu


Setiausaha Agung UMNO pulak kata PAS Parti Ajaran Sesat...!!



Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor bercakap semasa program Sarapan Rakyat 1Malaysia di Perpustakaan Kuala Lumpur hari ini. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 2 November, 2014.
Menteri Wilayah Persekutuan Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor bercakap semasa program Sarapan Rakyat 1Malaysia di Perpustakaan Kuala Lumpur hari ini. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 2 November, 2014.



Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor hari ini mendakwa PAS sebuah parti politik yang membawa ajaran sesat dan memesongkan akidah umat Islam.



Sebaliknya, Umno ialah parti Melayu yang memastikan akidah umat Islam di Malaysia tetap terpelihara, kata setiausaha agung Umno itu.



"Tidak ada parti seperti Umno, saya hendak beritahu. Kalau kata PAS itu Islam, pada saya, PAS itu parti mengajar ajaran sesat. Parti yang akan memesongkan akidah.



"Berapa surau, masjid yang PAS bangunkan? Yang mereka tahu, pecah belahkan kita. Memesongkan akidah kita.




"Dia yang mulakan sembahyang dua imam, mengatakan sembelihan orang Umno tidak boleh makan, (mengatakan) imam yang digaji Umno tidak sah menikahkan anak kita," katanya.



Menteri Wilayah Persekutuan itu berkata demikian semasa menyampaikan ucapan penutup Multaqa Kebangsaan, Biro Agama Umno di Kuala Lumpur.



Beliau yang juga mesra dengan panggilan Ku Nan berkata, taman asuhan kanak-kanak yang dibangunkan PAS bertujuan merosakkan minda kanak-kanak di peringkat awal.



Katanya, doktrin seperti itu menjadi cabaran kepada Umno bagi menghalang usaha penyebaran fahaman PAS dilakukan dari usia muda.



"Kita jangan lupa, Umno sedang menghadapi cabaran puak PAS yang mendidik anak-anak mereka sejak kecil, dan sekarang sudah besar, mengatakan Umno ini taghut, kafir.



"Mereka tanamkan semangat ini sejak kecil. Bagaimana kita hendak kekang? Ini cabaran," katanya.



Menteri Wilayah Persekutuan itu berkata pelbagai isu sensitif yang dibangkitkan sejak kebelakangan ini berpunca dari kegagalan orang Melayu bersatu.



Katanya, ahli Umno perlu bijak menyampaikan kepada masyarakat maklumat mengenai sumbangan parti itu yang lebih banyak berjasa dari PAS.



"Kebelakangan ini macam-macam dipersoalkan, kalimah (Allah), Bible. Ini semua berlaku kerana bangsa Melayu tidak bersatu. Umat Islam berpecah belah, bawa fahaman yang songsang dalam negara. Memutar belit.



"Mereka menggunakan Islam untuk kepentingan politik. Umno sehingga ke hari ini tidak pernah menggunakan secebis ayat untuk mendapat kuasa," katanya.



Ku Nan turut mengingatkan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom mengenai hasrat Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang mahu Fasal 3 Perlembagaan Umno dipinda.



"Perdana menteri sudah setuju supaya satu perjumpaan khas diadakan untuk tukar Fasal 3 mengikut Islam yang berlandaskan sunnah dan Al-Quran.



"Kenapa ini kita lakukan? Macam-macam ajaran sekarang datang ke negara kita, macam-macam mazhab, sehinggakan rakyat jadi kelam kabut," katanya. – 2 November, 2014.



- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-parti-ajaran-sesat-pesongkan-akidah-umat-islam-kata-ku-nan#sthash.X0an8PSP.dpuf

5 orang berkata:

Anonymous said...

Ciri- ciri dajjal kecil
Sudah lahir....hidup berteras sekular.
....undang2 berteras penjajah....ngaku parti tegakkan islam.

Anonymous said...

Ini orang yang nak buka disco sampai lewat pagi lagi mahu tuduh Pas sesat.Cermin diri lah, menang PRU 13 pun cara menipu, orang Putrajaya dah menyampah, percakapan nya tak masuk akal.Mengapa lah pilih dia jadi menteri? Mungkin yang pilih pun 2 X 5.Menunjokkan betapa jahil manusia.

Anonymous said...

Cakap banyak tak mau.. Laksana hudud dulu baru tahu.baru la mengikut al-quran dan sunnah nabi. Kelantan nk laksana tahun depan,hrp krajaan pusat tak menghalang.. Ni bukan hudud pas,ni hudud maha pencipta allah swt. Ingat kalau laksana hudud depa lari dulu bermastautin di
Luar negara,sebab xleh curi duit dah atas nama komisyen la,saguhati la,baucer la..dan brim la. Kenapa takut nak tegakkan hudud,parti pas dikata sesat tapi nk hudud..macam mana ni.. Bila dh ubah pasal 3 tu,mungkin hanya ada nama saja.tapi x ikut. Sama juga undang2 dimalaysia,ada tapi pendakwaan terpilih,macam mana ni.. Hakim setakat tun saleh abas ja..lepas tu semua kena kontrol. Ini lah tanda kiamat makin hampir.

Anonymous said...

lebih baik tuan guru tengku adnan ni tk bercakap,makin bercakap makin menambah dosa dan makin nampak kejahilannya

Anonymous said...

Babi pun pening tgok muka poknan,ada juga manusia supa muka aku...ingat perangai je ikut sku mukapun seiras...oooo jem babi mikir

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.