Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP UGUT TAK SAMPAI MANA

DAP TAK PERLU BIMBANG TENTANG HUDUD SEBAB UMNO SENDIRI TELAH TERIMA HUDUD, ANDAINYA DAP TERUS TOLAK HUDUD MAKA AHLI DAP YANG TERDIRI DARI KAUM MELAYU YANG BERAGAMA ISLAM TERPAKSA TINGGALKAN DAP KERANA MEREKA ITU ISLAM, JIKA MEREKA TERUS BERADA DI DALAM DAP MAKA MEREKA TETAP MENJADI SEBAHAGIAN DARIPADA ORANG ISLAM YANG MENOLAK HUKUM TUHAN - Pak Karamu
 
DAP tak perlu ugut Pas
  • Mohd Khairuddin Aman Razali
1 / 1
SHAH ALAM - DAP tidak perlu mengugut Pas dengan ancaman PR akan berpecah jika Pas meneruskan pelaksanaan hudud, sebaliknya perlu menghormati perjuangan yang dibawa Pas.

Ketua Penerangan Dewan Ulama Pas Pusat, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali berkata, ini kerana jaminan hak beragama adalah sebahagian daripada prinsip persefahaman politik yang membentuk PR.

Menurutnya, usaha Pas untuk melaksanakan hudud adalah semata-mata kerana tuntutan agama Islam dan tidak melibatkan kepentingan politik.

Katanya, jika DAP menghormati perjuangan hudud oleh Pas dan tidak menentang sebarang usaha Pas untuk merealisasikannya mengikut saluran demokrasi, PR akan bertambah kukuh dan dihormati.

"Pecah atau kukuh PR adalah di tangan kita yang menentukan bukan di tangan Umno.

"Sebagai seteru di medan politik, memanglah hasrat Umno mahu PR berpecah. Tetapi pendirian dan sikap kita sendirilah sebagai rakan sekawan akan menentukan nasib hubungan kita," katanya dalam satu kenyataan, semalam.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Yg melayu sokong hudud...celat2 la bertaubat dan tinggàlkan dap...x kemana ngejar dunia nanti akhirat bersama karpal
.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.