Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INNA ILAHI WAINNA ILAIHI RAJUUUUN !

Enam maut, termasuk dua kanak-kanak

Lima maut babitkan kemalangan Myvi-Proton Saga
Keadaan kereta mangsa yang terlibat dalam kemalangan itu, petang tadi.

MACHANG - Enam maut termasuk dua kanak-kanak dan seorang bayi berusia enam bulan dalam kemalangan membabitkan dua kenderaan di Kampung Bunut, dekat sini kira-kira jam 4. 20 petang, di sini hari ini.

Maklumat awal Kemalangan membabitkan kereta Myvi dan Proton Saga itu mengorbankan empat sekeluarga,  Irwan  Mohd Zain, 33; Siti Khadijah Ibrahim, 33, dan Muhammad Zahrin Ariq Irwan, 6 bulan.

Manakala tiga lagi mangsa, Muhammad Zahran Arfan Irwan dan Nurul Atikah Abd Aziz, 19 dan Mohd Zakuan Aiman, 6.

Empat yang lain turut tercedera pada kemalangan yang berlaku di Kilometer 53, Jalan Kota Bharu - Kuala Krai itu yang dipercayai berrtembung dari laluan bertentangan.

Sementara itu, menurut Pegawai Perhubungan Awam Bomba Kelantan, Bazri Abdul Rahman berkata, Bomba menerima panggilan mengenai kejadian itu pada jam 4.29 petang dan tiba di tempat kejadian 14 minit kemudian.

"Semasa tiba di tempat kejadian didapati terdapat tiga mangsa yang tersepit manakala mangsa lain telah dikeluarkan oleh orang ramai.

"Anggota bomba berjaya mengeluarkan tiga mangsa yang tersepit," katanya.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.