Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LIM NAK ELAK ISU GHB DIA TERPAKSA CAKAP 1MDB

Asyik salahkan Pas, Lim Guan Eng tidak matang

Nik Muhammad Zawawi Nik Salleh
Nik Muhammad Zawawi Nik Salleh

SHAH ALAM - Seorang yang tidak matang, demikian respon ringkas Setiausaha Majlis Syura Ulama Pas, Datuk Muhammad Nik Zawawi Salleh terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng apabila Guan Eng baru-baru ini mendakwa, Pas memberi sokongan kepada BN dalam isu 1MDB.

Oleh itu, Nik Zawawi berkata, Guan Eng perlu bertindak seperti 'jantan' dengan tidak memalitkan satu-satu kesalahan kepada orang lain dengan pelbagai tuduhan yang tidak berasas.


"Bertindak biarlah seperti orang yang matang," katanya kepada Sinar Online hari ini.

Terdahulu, Guan Eng mendakwa BN kini tidak teragak-agak bertindak terhadap pembangkang dalam isu 1MDB kerana mereka mendapat sokongan daripada Pas.


"Saya mengucapkan tahniah kepada BN kerana mendapat sokongan daripada Pas dan Datuk Seri Abdul Hadi Awang," kata Lim pada sidang media di Georgetown.


Lim berkata demikian sebagai mengulas larangan ke luar negara oleh pihak berkuasa terhadap Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara dari DAP, Tony Pua dan Rafizi Ramli (Pandan) serta pemilik kumpulan media The Edge, Tong Kooi Ong.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.