Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KEDEGILAN MANA-MANA PARTI, MEMUDAHKAN PAS UNTUK TETAPKAN DIRI PADA PRU 14

PAS SUDAH FAHAM DAN AKAN MENILAI SIKAP PAKATAN HARAPAN DALAM MELETAKKAN CALON DIMANA-MANA PILIHANRAYA, SIKAP MEREKA MENJADI PENENTU BAGI MENGHADAPI PILIHANRAYA UMUM NANTI, JIKA MELIHAT KETEGASAN PAKATAN HARAPAN SEKARANG MAKA ITU SEBENARNYA SUATU SIKAP YANG MEMBOLEHKAN PAS MENENTUKAN KEDUDUKANNYA PADA PRU NANTI, UNTUK PRK INI BN AKAN MENANG !

 PAS MENYEDARI AKAN RESIKO YANG MEREKA TANGGUNG SEKIRANYA BERLAKU TIGA PENJURU, RASANYA ITU SEMUA ADALAH SOAL KECIL, KERANA PERJUANGAN PAS BUKAN UNTUK BERMIMPIKAN SIANG MALAM UNTUK KE PUTRA JAYA SEPERTI APA YANG DIMIMPIKAN OLEH GOLONGAN PAKATAN HARAPAN, BETULLAH APA YANG DIKATAKAN OLEH HADI AWANG "TUNGGU DAN LIHAT" MAKA TUNGGU DAN LIHAT INI HASILNYA AKAN MEMUKTAMATKAN KEDUDUKAN PAS DALAM BEKERJASAMA  - Pak Karamu

PRK: Pintu rundingan ditutup, Pas hantar calon
Hadi Awang
Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang.


KUALA LUMPUR - Pas menyifatkan sesi rundingan dengan mana-mana pihak berhubung dua Pilihan Raya Kecil (PRK) di Parlimen Kuala Kangsar dan Sungai Besar sudah selesai apabila parti Islam itu memutuskan untuk bertanding.


Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, pihaknya akan mengumumkan calon tempatan dalam masa terdekat.


Ketika ditanya kemungkinan berlaku pertembungan tiga penjuru, Abdul Hadi hanya menjawab, "tunggu dan lihat."


Meskipun ada kemungkinan PKR meletakkan calon dalam PRK di Sungai Besar nanti, Abdul Hadi menyifatkan kerjasama parti Islam itu dengan PKR di Selangor tidak terjejas.


"(Walau PKR letak calon di Sungai Besar) Pas tetap jalin hubungan dengan PKR," katanya.


Mengulas dakwaan DAP, parti Islam itu tidak mampu mengulang prestasi seperti pilihanraya umum lalu kerana penurunan sokongan pengundi bukan Melayu, Abdul Hadi berkata, tidak semua pengundi Cina menyokong DAP.


"Itu menjadi ukuran sejauh mana kaum Cina menerima gelombang (kita). Insya-ALLAH.

"Bukan semua Cina sokong DAP," katanya.

1 orang berkata:

Unknown said...

Tipikal Pejuang Bangsa (Cina)..

Kalau DAP diserang atas angkara memperlekehkan Melayu, hanya PAN yg beria2 mempertahankan DAP malah mengherdik dgn kata2 keramat mereka iaitu kenapa asyik2 DAP sahaja yg dipersalahkan! Ini lantaran PAN juga terluka jika DAP terluka..

Bila islam pula diserang oleh DAP, PAN juga yg beria2 mempertahankan DAP.. i.e. sehingga DAP tidak perlu memohon maaf pun kpd DZN sebaliknya hanya memohon maaf kpd rakyat Malaysia yg sebenarnya tidak ada kena mengena dgn kerakyatan DZN apatah lagi batang tubuh DZN itu sendiri.. yg hanya ada ialah islam yg menjadi ikatan ukhuwah sesama mereka (tidak termasuk PAN).

Kedua2 senario di atas menunjukkan PAN sebenarnya bukanlah pejuang islam dan bukan juga pejuang bangsa Melayu! Malah tidak keterlaluan jika kita letakkan bhw PAN sebenarnya hanyalah memperjuangkan bangsa Cina demi undi org2 Cina..

Sekian..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.