Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAT SABU ? PERNAH KALAH BERTURUT-TURUT SEBAB RAKYAT DAH TAHU SIAPA DIA

Pas tidak gentar walau Mat Sabu bertanding
Timbalan Pesuruhjaya Pas III Kelantan, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah

KOTA BHARU - “Pas tidak tercabar, walau siapa pun bertanding, kami (Pas) tetap akan lawan,” tegas Naib Presiden Pas, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah ketika diminta mengulas mengenai Parti Amanah Negara yang membayangkan Presidennya, Mat Sabu sebagai calon PRK Parlimen Sungai Besar.

Menurutnya, Pas tidak sesekali tergugat dengan mana-mana calon yang diletakkan untuk bertanding pada PRK Kuala Kangsar dan Sungai Besar kerana matlamat utama parti itu adalah untuk menjatuhkan BN.

“Kami tidak kira siapa bertanding, BN lebih besar daripada Mat sabu pun kita lawan. Apabila mereka (pembangkang) tetap berdegil untuk bertanding setelah Pas memutuskan mahu bertanding, itu membuktikan mereka yang tidak serius untuk menjatuhkan BN.

"Dan mereka (pembangkang yang bertanding) sebenarnya mahu menentang Pas,” katanya kepada media selepas menghadiri mesyuarat exco kerajaan negeri di Kompleks Kota Darul Naim, di sini.
 

2 orang berkata:

Anonymous said...

Betul tu jika mereka bertanding juga tahu lah perangai mereka n knpa bn tak tewas juga.semua penting kan agenda sendiri.biarlah pas yg bertanding dulu ditempatnya.

Unknown said...

Saya setuju PH turut bertanding dlm kedua2 PRK.. sbbnya ialah ini akan memudahkan PAS bertanding kerusi PH Yg lain masa PRU14 nanti.. Tak perlu nak fikirkan keperluan utk ambil hati sesiapa lagi!!.. Setuju tak?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.