Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PUTAR BELIT, PUTAR BELIT KALAU JUMPA ULAQ APA NAK BUAT ?

PENGKRITIK INI CUBA NAK SEBUT SEMUA AHLI BERSATU DAH JADI KAYU API ?

BILA-BILA MASA HANGPA AKAN KENA BURN ?

DEPA BOLEH BUAT HANYA DENGAN GOLEK SIKIT KEPALA, KEMUDIANG HANGPA GIGIT JARI !

KAMARULZAMAN HABIBURAHMAN RAHMAN SUDAH BUKA PEKUNG KAKI PUTAQ ALAM !

HI HI HI YANG LAIN JADI LEMBU CUCUK IDONG, PATUT LA RAMAI YANG KELUAR PARTI !

DULU MASA MEMERINTAH 22 TAHUNPUN BUAT KERJA YANG SAMA TAPI MASA TU TAK LA KETARA SANGAT !

WAJARKAH YANG LAIN TU DISEBUT LEMBU ?

-Pak Karamu-

 

Tanpa pemilihan, Mukhriz dua kali 'naik pangkat'

AddThis Sharing Buttons

Mahathir Mukhriz
Mahathir Mukhriz
(Ubah saiz teks) 
 
SHAH ALAM - Bekas penaja parti Bersatu, Kamarulazman Habibur Rahman mendakwa, bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mempunyai sebab tertentu kembali aktif  dalam politik sekali gus mengkritik golongan yang meninggalkan parti tersebut.

Kamarulazman berkata, belum pun Mesyuarat Agung Tahunan dijalankan, anaknya, Datuk Seri Mukhriz telah diangkat oleh tangan ghaib sebanyak dua kali untuk merampas jawatan dengan cara yang menimbulkan persoalan.

"Bagaimana anak emas ini boleh mendapat kenaikan jawatan tanpa sebarang pemilihan dijalankan, ganjil, dari bendahari ke naib dan dari naib ke timbalan presiden?

"Ini menjawab persoalan mengapa Mahathir bergiat semula dalam politik dan mengkritik kami yang meninggalkan Bersatu," katanya dalam satu kenyataan, semalam.

Kamarulazman berkata, Mahathir juga sekali lagi mengambil peluang dalam ucapannya untuk menggelar golongan yang meninggalkan Bersatu sebagai sampah.

"Mengapa beliau begitu berminat dengan ‘kewujudan’ kami? Pasti ada sesuatu bahaya yang kami bawa terhadap Bersatu dan anaknya Mukhriz, nampaknya beliau bersungguh-sungguh ingin membunuh karakter dan kredibiliti kami kalangan pemimpin dan ahli Bersatu," katanya.

Menurutnya, tindakan itu juga adalah sebagai langkah Mahathir untuk menutup mulut dalam menyatakan pandangan bahawa Mukhriz tidak mempunyai apa yang perlu untuk menjadi seorang pemimpin politik yang berkebolehan.

Jelasnya, Mahathir tidak perlu berpura-pura dengan matlamat sebenar perjuangannya dalam Bersatu.

"Apakah sebenarnya jawatan Mukhriz dalam Bersatu? Sungguh memalukan, ini sepatutnya tidak berlaku. Saya masih ingat lagi jawatan sebenar Mukhriz ketika mesyuarat penaja Bersatu dijalankan. Mukhriz dilantik sebagai bendahari dan saya setiausaha.

"Saya masih ingat lagi bagaimana berlaku ‘perubahan’ (penipuan?) ketika saya serah  dokumen pendaftaran Bersatu ke Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (ROS). Saya serahkan senarai jawatankuasa Bersatu di mana Mukhriz sebagai bendahari, seperti apa yang diputuskan oleh mesyuarat penaja," dakwanya.

Namun, Kamarulazman berkata, dia tergamam apabila pegawai ROS bertanggungjawab bertanya kepadanya mengenai kewujudan dua senarai jawatankuasa berbeza.

Kemudian katanya, dalam mesyuarat luar biasa yang tidak diiktiraf oleh ROS, Mukhriz sekali lagi dinaikkan pangkat ke jawatan timbalan presiden.

41 orang berkata:

Anonymous said...

Jumpa hadi ketuk dia dulu.

Unknown said...

Kepala taik lah kita ketuk dlu lepas tu macai2 dia

Anonymous said...

Mesy penaja tu utk taja penubuhan parti. Lepas parti ditubuh dan jawatankuasa baru boleh dibentuk semula. Jawatankuasa penaja tak senestinya dilantik semula. Pak karam kena faham dan bezakan jawatankuasa penaja dgn jawatankuasa tetap yg baru dipilih selepas parti ditubuhkan. Jawatankuasa penaja tu jawatan sementara la. Mcm jugak jawatankuasa penaja nak tubuhkan pibg. Bila pibg dah tubuh, jawatankuasa yg baru wajib ditubuhkan melalui pemilihan.

Anonymous said...

Kalau jumpa ulaq, kita ketuk pakkaram yang kalah 5 juta saman AS Timber.
Ulaslah wahai pemakan dedak aka PIGS!

Anonymous said...

Kenyataan Bodoh Walaun Pas

" Mursyidul Am PAS Hashim Jasin berkata, Mahfuz dikelaskan sebagai haram kerana melanggar bai’ah (janji setia) sehinggalah pilihan raya umum akan datang kerana beliau masih mendapat gaji sebagai ahli parlimen atas tiket PAS "

Main sumpah-sumpah dah macam Kongsi Gelap!

Kalau Mahfuz 'haram' yang selalu ponteng hadir Parlimen tu 'haramjadah'

Anonymous said...

Yang boleh dipertikai status kehalalan gajinya ialah kelompok wakil rakyat 'pasu bunga' dan kaki ponteng. Parlimen sebulan, datang hanya sehari sahaja. Tu pun beberapa jam je.

Anonymous said...

Betul lah tak ke cibai namanya tu.
Kena kencing dgn penjual agama.
Itulah barisan PIGS

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [5906] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 599 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Hahaha...Pakkaram teruk kena kutuk ..tutup dgn iklan nomor Togel.

Anonymous said...

Pada 1991 majlis mufti kebangsaan telah mengumumkan bahawa amanat hj hadi adalah SESAT. Baliklah ke pangkal jalan dan tarik balik tuduhan ke atas umno itu wahai tok guruku. Kih3

Anonymous said...

"......menentang pemerintahan umno itu syahid... Kalau mati, "mati syahid".... "

Untunglah mamat tu "mati syahid". Tapi kesian, bapak dia kata anak dia bawak ajaran sesat.

Kertas putih juga sudah kata Amanat yang didendang itu menjadi punca tragedi memali. Susah kalu cam ni nak buat RCI. Tapi kalu nak kompomkan mati syahid atau tidak, buatlah RCI.

Anonymous said...

Dulu menentang umno. Cakap klu menentang umno, syahid. Amanat pun tak tarik lagi. Tapi sekarang dah pandai serah RUU355 kat umno. Kerjasama rapat nampaknya. Dah tak kafir mengkafir lagi. Dah tak menentang umno lagi nampaknya. Syukurrrrt

Anonymous said...

Seronok baca tulisan tok guru tentang kerajaan sekarang tak dapat sediakan pekerjaan dan menyebabkan pengangguran. Tapi sedih sangat sbb kelantan paling kurang peluang pekerjaan walaupun bukan kerajaan bn yang perintah. Nampak macam satu jari tunjuk kat muka najib tapi empat jari balik kat muka tok guru sendiri......kih3

Anonymous said...

Isu encik dol kata nak tanam orang kat jirat cina tu kalu dipandang sekali lalu dah macam satu jari tunjuk muka orang, empat jari tunjuk muka encik dol sendiri

Anonymous said...

Bekas SU pas selangor diturunkan pangkat jadi ajk pas selangor kemdian 4 bulan seterusnya beliau diturunkan pangkat jadi ahli biasa. Beliau diturunkan pangkat oleh orang yang GILA KUASA.

eri said...

nak ajar orang bodoh kena banyak sabar sikit...

Anonymous said...

Dlm bersatu, diam2 mukhriz dinaikkan pangkat. Dlm pas, diam2 khairudin diturunkan pangkat. Dlm bersatu bila ada yg dinaikkan, mesti ada yg diturunkan. Dlm pas, bila ada yang diturunkan, mesti ada yang dinaikkan. Mereka yang menaikkan dan menurunkan itu ialah orang yang GILA KUASA.

GILA KUASA ADA DI MANA2 BAIK DLM PENJUAL AGAMA MAHUPUN PARTI ANAKANDA

eri said...

sat lagi mesti encik anak haram lobai barua dulu kini dan selamanya akan tanya bahagian mana kat amanat lobai barua tu yang mengkafirkan orang....

Unknown said...

Yang giler kuasa kepala taik tu..

eri said...

lebih kurang macam lobai barua kepala bapak kau tu ka bro??sakit nak mampus pun x reti2 nak belah lagi...elok pegi mampus ja la drpd hidup dok jual agama....

Anonymous said...

Meski sudah 93 tahun, tapi Tun Mahathir kekal cergas, fikirannya masih tajam dan strateginya tak terlawan oleh musuh-musuhnya. Memiliki pelbagai media dalam tangan, wang pula berbilion, ditambah dengan macam-macam kuasa yang ada, namun seluruh jentera UMNO dan BN serta dibantu oleh Pas, masih juga tercungap-cungap untuk menewaskannya.

Terbaru, hanya dengan memohon maaf dan mencuit mufti berkenaan Amanat Hadi Awang, habis kelam-kabut banyak pihak dan ada yang "terlanggar dinding" dibuatnya.

Akhirnya, bukan saja rakyat semakin sedar dengan penyelewengan Pas dalam menjual agama demi nikmat politik dan kuasa, malah berjaya mendedahkan perasaan cinta parti itu kepada Najib dengan mengatakan UMNO sekarang sudah berubah dan tidak lagi teruk macam dulu-dulu.

Apalah agaknya yang menutup pandangan Pas daripada hakikat yang terang lagi disuluh lampu "spotlight" bahawa Najib dan UMNO sekarang beribu-ribu kali lebih teruk dan buruk berbanding dahulu.

UMNO yang berubah atau Pas yang sudah mengubah dirinya?

Anonymous said...

PAS tetap dihatiku.

Anonymous said...

Dedak tetap dihatiku

IrWrWs said...

Rumah agam ala disney tetap d ampang..

IrWrWs said...

Baru tahap penaja dah angan2 nak jadi PM??. pecah perut gelak ni..

IrWrWs said...

Kalau jumpa anaconda kita ketuk dulu boss ananda (krishnan)..

IrWrWs said...

Dah habih point hina tghh, hina arwah tgna yg memulakan sumpah bai’ah ni pulak.. apa lah sangat arwah tgna jika dibandingkan dgn mufti suci tu.. kan?

IrWrWs said...

Walaun dap yg kena kencing dengan para kafirun pemakan babi (PIGS) lagi najis tau..

IrWrWs said...

Amanat 1981, keputusan fatwa 1991.. boleh pakai ke ni?? Apa alasan utama gamaknya? Ayat yg mana satu gamaknya? Takde sebab dan hanya sekadar keputusan yg terlalu umum rasanya boleh dipertikaikan lagi.. kes hina janggut nabi dan hina hudud potong tangan macamana plk? majlis fatwa kebangsaan nak tunggu tahun 2021 pulak ke?

IrWrWs said...

Kita buat je RCI..kalau tak buat nanti jadi mcm kes pemecatan hakim.. tuduh peguam negara pecat ketua hakim pulak..

IrWrWs said...

Itulah buktinya amanat tghh tak mengkafirkan umno bongok.. tapi ada org kafir yg sesatkan pas pulak.. maknanya org mengaku islam yg bersama si kafir tu apa? Islam yg diredhai kafirun? Ntah laa..

IrWrWs said...

Bila cakap pasal kerajaan, bermakna merujuk kpd kerajaan persekutuan yg mengamalkan syariat islam lah ngok.. bukannya kerajaan yg perjuangkan hak lgbt, atheis, sekedudukan dan murtad! Ngok..

IrWrWs said...

Kes ni dah selesai.. permohonan maaf akibat salah faham dah pun dibuat.. bukannya permohonan ikut adat resam melayu..

IrWrWs said...

Bahagian mana ya? Sampai sekarang pun taklah jawab.. mufti suci pun tak boleh jawab.. kenapa ek? Susah sgt ke soalan tu? cuba tanya si kafir HARBI yg ‘sesat’kn pas tu.. mungkin dia ada jawapan..

IrWrWs said...

Agak2 siapa yg elok mampos dulu? .. bagilah isteri tutup aurat pulak.. sudah2 la tu.. nasib baik berkawan dgn mufti suci.. pasti dia diam tanda setuju..

IrWrWs said...

PARTI SEPUPU SEPAPAT (najib/hisham) pun lagilah dahsyat.. rakyat dah tak larat nak tanggung komodo hidup lagi melarat..

ulul amri said...

Jumpa ulaq. bagi penendang kat muka hudoh Hadi Awang

hahahahah

IrWrWs said...

Tapi jumpa LKS sujud di kaki dulu lah beb.. ujar pan..

IrWrWs said...
This comment has been removed by the author.
IrWrWs said...

"......menentang pemerintahan umno itu syahid... Kalau mati, "mati syahid".... "

Betul ke ni ayat amanat? Kalau tak betul kesian kat anak bini kamu makan rezeki haram..

Unknown said...

qzz0529
ugg boots clearance
moncler outlet
nike roshe one
jordan shoes
coach outlet
canada goose outlet
kate spade outlet
coach outlet online
michael kors outlet online
jordan shoes

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.