Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified



Peserta NGO pro umno mengadu kat paper yang dorang cedera..

Wednesday, June 27, 2012
Kejap.

Aku nak gelak dulu.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Member mengadu siot. Member kata cedera dibelasah. Siap tunjuk gambar lagi. Alololololooo kesian nya aku tengok. Sakit ke bang?

kah kah kah



Calar sikit di hidung tetap merupakan satu kecederaan. Aku tak nafikan. So aku tumpang gelak je lah ek kat ko. Oke?

kah kah kah

Tapi kalau nak dibandingkan dengan kat bawah neh ;


Kalau abang ngo pro umno tak tunjukkan kecederaan dia lagi oke kot.

kah kah kah

Tak boleh blah betul. Tercalar sikit jek kemain ko mengadu masuk paper apa seme. Ingatkan teruk larh sangat. Rupa-rupanya calar sikit jek pun. Itu pun berani lagi tayang muka kat akhbar.. kalau aku malu siottt.. elok buat2 mengaku tak cedera daripada cedera.

kah kah kah

Kelakar sey..

Baca blog aduka taruna pasal isu neh kat sini oke ==> klik sini.

Sumber gambar : sini

Ameno : Bab hidung bercalar tue ada tak tv3 laporkan? Ekekeke.. 

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.