Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MEREKA MENYEKAT REZEKI ADALAH KERJA SYAITAN LAKNATULLAH

Monday, October 10, 2011

Mereka dah berani pula sekat Rezki Orang. Hancus UMNO

Rezeki peniaga disekat kerana tak hadir program menteri



SEORANG peniaga buah hilang mata pencarian selama sebulan hanya kerana tidak dapat menghadiri program bersama Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Noh Omar.

Tapak sewaannya di Pasar Tani tempat beliau mencari sesuap nasi telah digantung selama sebulan. Bayangkan, bagaimana beliau mahu mencari rezeki? Bagaimana beliau mahu menyara anak dan isterinya?

Lihatlah bagaimana pemimpin menggunakan kuasanya dengan sesuka hati untuk membuli rakyat bawah. Pemimpin bersenang lenang di kerusi empuk, di dalam bilik berhawa dingin menekan rakyat susah.

Sudahlah mereka ini susah bagaikan "kais pagi makan pagi, kais petang makan petang", hanya kerana tak dapat hadir program bersama pemimpin yang suka diampu ini, mata pencariannya disekat selama sebulan.


Negara ini negara rakyat, pemimpin dipilih untuk menguruskan negara supaya dapat menaikkan taraf hidup rakyat. Tapi menteri tak sedar diri menggunakan kuasa untuk menekan rakyat susah.

Rakyat Selangor semua, sila lihat wajah ini baik-baik. Ini wajah kepala gerombolan songkok tinggi Selangor. Inilah menteri yang dimaksudkan! Pastikan menteri ini bungkus PRU13 sebelum dia menyusahkan orang lain di Negeri Selangor.



ReJaM© "Jangan ingat kamu menteri, kamu boleh pijak peniaga buah..."

1 orang berkata:

Anonymous said...

Bukan rakyat tak tahu atau tak faham dgn perangai menteri barisan nasonal yang hanya mementing diri sendiri tapi buat buat tak ambil tahu, jadi bila timbul masaalah baru sedar jadi pada pilihanraya akan datang pastikan menteri ini tidak diundi ada faham orang selangor.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.