Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

14/10/12

~~ TQ Tok Guru Nik Aziz ~~



Kerajaan Negeri Kelantan mengumumkan 21 Oktober ini sebagai cuti peristiwa atas kejayaan The Red Warriors mara ke perlawanan akhir Piala Malaysia musim ini.

Jawatankuasa Pembangunan Insan, Belia, Sukan dan NGO negeri, Datuk Abdul Fattah Mahmood mengumumkannya pada sidang media di kediaman rasmi Menteri Besar, JKR10 .

"Setelah mendapat persetujuan Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, maka kerajaan negeri bersetuju memberi cuti peristiwa kepada rakyat Kelantan.Final Piala Malaysia Sabtu ini menyaksikan pertemuan Kelantan dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM)

Alasan cuti peristiwa di beri kerana mahu penyokong setia Kelantan pergi dan pulang tidak dalam keadaan tergesa-gesa. Insya-ALLAH, semoga Kelantan dapat membawa pulang Piala Malaysia ke negeri ini sekali lagi," katanya.

Aku ucapkan taniah kepada kedua dua pasukan yang telah berjaya mara ke final nanti, dua dua aku sokong tanpa berbelah bagi. janji permainan pada malam final nanti biar cantek dan menarik  ,satu lagi main biar ikhlas dan jagan makan rasuah dosa besor tau.

Opppss ade satu lagi aku nak berpesan kepada penyokong Kelantan yang dapat cuti percuma jangan momok bila pergi ke Stadium Shah Alam dan gitu jua kepada penyokong ATM .Bukan apa kemera AES dok perhatikan kenderaan dan perangai kamu semasa dijalanraya ,so berhati hatilah semasa pergi dan pulang sayangilah duit anda dan keselamatan anda.

Ha ha good luck semua...majulah sukan untuk negara,jangan lupa pakat tumbangkan BN kerana negara juga he he he......

1 orang berkata:

Mamak Salmon Khan said...

Siapa ini worang nama Dr. Hasan Ali ni? Dia Presiden PAS ka? Timbalan ka? Naib ka? AJK PAS Pusat ka? Aku gerenti dia apa hubongan pon tarak sama itu PAS. So apa pasal dia meracau?
Ini mesti kes gila talak! Ini worang sudah kasi aku satu idea untok bikin satu filem itu Mumbai sana. Wokay, esok aku balek Mumbai, aku mesyuarat sama itu Datuk Shahruk Khan, Salman Khan and Naseeruddin Shah bincang ini filem baru. Ayoyo, musti best punya!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.