Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
24Oct
Sedap!! Klik gambar di atas!

Hina Islam: Umno sama ada takut MCA atau dia yang suruh

Orang-orang Umno selama ni mendabik dada bahawa ia in control di dalam Barisan Nasional (BN). Ia ada kuasa ke atas rakan-rakannya di dalam BN. Depa tak boleh pandai-pandai tanpa persetujuan Umno.

Tetapi, bila pelagak amatur acrobatic sex merangkap Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek menghina Islam melalui kutukan bersirinya terhadap hukum hudud, ia menyerlahkan pembohongan Umno kononnya dia ada kuasa ke atas rakan-rakannya di dalam BN.

Kalau ada kuasa, sex maniac itu tak akan berani menghina agama orang-orang Islam di dalam Umno. Bila hamlau tu dengan penuh bagak menghina agama orang-orang Islam di dalam Umno, itu membuktikan kamjat-kamjat MCA yang berlagak sangat dengan parti Umno depa tu sebenarnya tak ada kuasa ke atas MCA yang kurang ajaq tu.

Umno bohong selama ini. Sebenarnya, Umno not in control di dalam BN. Bukan saja MCA boleh beli Umno sekupang tiga, malah parti yang dikepalai apek porno tu boleh ludah Umno gitu-gitu ja.

Bukan MCA yang takut Umno, Umno yang takut kat MCA.

Kalau Umno in control serta berkuasa di dalam BN tetapi pada masa yang sama senang-senang MCA menghina Islam, itu bermakna Umno yang suruh atau sekurang-kurangnya Umno setuju MCA buat gitu.

Dah kata Umno berkuasa ke atas MCA, Umno in control, takkan MCA berani hina Islam melainkan Umno setuju. Ya Allah, jahat sungguh parti syaitan!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.