Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Gambar 'comel' Najib yang buat aku menyampah!

Owhh

Oke. Memang happy Najib main golf ek. Tengoklah kehappy-an dia kat bawah neh. Maybe sebab berjaya benam biru kot. Sepertimana yang tercetak dalam title atas gambar tersebut.




Sumber : sini


Aku mengaku.  Aku mengaku aku memang gelak tengok gambar di atas. Pffttt.. aku tatau la aksi apa yang dia buat tapi memang la kelakar. Kemain happy dia lepas menang. Ye la kot menang. Aku main agak2 jek neh. Tak baca pun berita pasal dia dan golf tue.


Tapi najib, biarlah aku berterus terang dengan ko. Oleh kerana ko tue degil taknak amek aku jadi penasihat ko so jangan la rasa bengang plak bila aku menyampah tengok gambar ko main golf neh. Jangan fikir bengang ko jek. Aku pun bengang gak neh.


Masa ko tengah sibuk main golf sedang berlangsung sidang parlimen. Sedang berbahas pasal masalah2 dan beberapa perkara berkaitan dengan rakyat. Dari apa yang aku dengar juga ko ada edarkan barangan kat depan parlimen tapi taknak pula masuk parlimen untuk dengar perbahasan. 


Oleh kerana ko terang2 mengamalkan budaya ponteng kerja untuk main golf aku cadangkan gaji ko dipotong setiap kali ko ponteng kerja. Jangan lupa ko tue wasatiyah dan asyik cakap perkataan2 berbaur islamik jek. Sekali tengok pehh macam ko lah paling islamik, paling adil, paling alim, paling hebat, paling betul dan paling terbaikkkk di dunia neh.


So najib, please. Aku memang menyampah dengan gambar ko main golf di atas tapi aku akan buang rasa menyampah tue kalau ko sudi potong gaji ko setiap kali ko ponteng parlimen. Ataupun mana2 wakil rakyat yang lain.  Amacam najib? 


Neh idea bagi menjimatkan wang kerajaan juga neh. Memang membazir bayar gaji pada kaki pemonteng apa. Ko berani tak buat ? Kalau setakat sembang kencang suruh rakyat berjimat tapi ko sendiri tak berjimat boleh pergi jalan la weh.. 


kah kah kah 

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.