Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tuesday, October 9, 2012

KEADILAN GESA RAKYAT HADIR KONSERT BERSIH


Konsert Bersih 8 Tuntutan pada 13 Oktober 2012
KEADILAN menyokong sepenuhnya usaha kumpulan badan bukan kerajaan (NGO) di bawah Bersih 2.0 yang mengadakan Konsert Bersih 8 Tuntutan pada 13 Oktober 2012 demi meningkatkan kesedaran rakyat Malaysia betapa pentingnya pilihanraya diadakan dengan bebas dan bersih.

Seperti yang umum sedia maklum, 8 tuntutan Bersih 2.0 hingga ke hari ini masih belum lagi dilaksanakan dengan sepenuhnya oleh Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPR). Malah pelbagai alasan dan dolak-dalik diberi untuk tidak melaksanakan kelapan-lapan tuntutan tersebut, yang memberi persepsi SPR seakan tiada kemahuan untuk melaksanakan reformasi sistem pilihanraya di Malaysia.
 
Oleh itu, KEADILAN menggesa seluruh rakyat Malaysia termasuk anggota-anggota KEADILAN untuk hadir beramai-ramai ke Konsert Bersih 8 Tuntutan 13 Oktober ini. Marilah kita bersama-sama menunjukkan yang rakyat Malaysia menuntut pilihanraya yang bebas dan bersih.

YB Chua Tian Chang, 
Ahli Parlimen Batu dan Naib Presiden KEADILAN

BIRO KOMUNIKASI
PARTI KEADILAN RAKYAT
A-1-09, Merchant Square
No. 1, Jalan Tropicana Selatan 1
47410 Petaling Jaya

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.