Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Wednesday, March 20, 2013

Husam nekad......selamat tinggal pada politik?


Memabiarkan Husam bertanding di Putrajaya samalah ibarat melepaskan ayam serama ke dalam reban ayam kampong......pasti kena patuk dan kena taji.

Pernah satu ketika albrangi membela beberapa ekor ayam serama......cantik dan mahal harganya...tiba-tiba satu hari tersengaja bukak reban, maka meluru keluar ayam serama yang sangat cantik itu...tiba datang ayam jantan jiran meluru padanya lalu ditaji hingga berdarah......lalu ditangkap semula ayam serama itu dan dimasuk dalam reban.

Nak ceritanya......ayam serama itu ditaji bukan kerana kehebatannya tapi kerana dengki dan dendam kesumat pada semua baka ayam serama yang gah dengan kokokannya serta cantik pada bentuk badan dan bulunya.

Begitu jugaklah dengan Husam......aura serta ketokohannya.....malah sudah terbukti integriti kepimpinananya di Kelantan membuat orang Putrajaya tidur tidak lena walaupun rata-rata semua rumah di Putrajaya miliki 'air-cond'.

Jikalau ditakdirkan Husam bertanding 5 tahun lagi di Putrajaya......rasanya barulah selamat kerana ketika itu 'ayam-ayam jantan' yang bergelumang ekornya dengan taik sudah patah tajinya. [Husam I .][Husam II .]

al-brangionline:

Sedang mengejar ayam kampong untuk dibuat gulai......

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.