Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BUDAK NI DAH KENA ASMA NIH

Wednesday, January 29, 2014

Satu Lagi Manusia Penyibuk Yang Tersalah Pentas!

Di kelas yang sama dengan Perkasa, Jati dan Geng Tonggeng Punggung!
Kekadang merapu meraban tak tentu hala
Unsur-unsur agenda dan budaya asing dari mana pulak ni
Nak bercakap takyah melalut. Barulah orang respek dan tak dikatakan bangang!
ISMA: Anwar alih perhatian masalah Islam
mk - 3:44PM Jan 29, 2014


Ikatan Muslim Malaysia (ISMA) hari ini membidas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa cuba mengalihkan perhatian daripada ancaman yang dihadapi umat Islam negara ini.

Presidennya, Abdullah Zaik Abd Rahman berkata isu dalam negara sekarang melangkaui krisis ketegangan kaum yang disentuh Anwar dalam perutusan khasnya berkaitan konsensus nasional pada 26 Januari lalu.

Menurutnya, umat Islam kini berhadapan ancaman pendakwah Kristian antarabangsa, pluralisme agama, serta puak pelampau.

"Tiada siapa dapat menafikan bahawa agenda liberalisme, pluralisme agama, kesamarataan mutlak dan Kristianisasi yang dibawa ke negara ini melalui pelbagai pendekatan dan cara oleh proksi-proksi dan rangkaian tertentu ada hubungan dengan perancangan Yahudi, Freemason dan Evangelis Kristian antarabangsa.

"Anwar tidak perlu mengambil kesempatan daripada suasana kekeruhan yang berlaku untuk tampil dengan imej kononnya seorang negarawan sejati," kata Abdullah Zaik dalam kenyataannya.

Menurutnya, konsensus nasional yang dicadangkan Anwar hanya boleh dizahirkan melalui kesetiaan dan perpaduan semua warga.

"ISMA melihat bahwa konsensus nasional tidak mungkin tercapai tanpa wujud kesetiaan sejati dan tidak berbelah bahagi di kalangan pelbagai kaum di negara ini.

"Justeru, ISMA menyeru semua rakyat Malaysia dari pelbagai agama, bangsa, etnik dan keturunan supaya menolak tegas segala unsur-unsur agenda dan budaya asing yang boleh menghancurkan kerukunan dan keharmonian hidup bermasyarakat di negara kita yang tercinta ini," katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.