Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

banjir ..... p.pinang


16 orang berkata:

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [8841] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 390 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

Anonymous said...

Pas ambil kesempatan cari publisiti murahan dalam banjir di penang.

Anonymous said...

Bila ulamak dah makan dedak Allah turunkan bala. Bala sebagai peringatan tak semestinya di kelantan. Lain kali jangan makan dedak.....

Anonymous said...

Bala bila maksiat berluasa dan ada orang islam yang bersekongkol menghalalkan apa yang diharamkan..

Ulama la yang menjadi benteng terakhir umat islam di malaysia.. Bukan setakat parti islam pas, ngo2 islam pun semua bernaung di bawah blok ke 3 gagasan sejahtera..

Pastikan anda semua sebagai umat islam tahu pilihan anda nanti..

Anonymous said...

PAS dah buat laporan polis ke belum??

Anonymous said...

RM50 000 = 5 batang balak.

Anonymous said...

Tak sempat nak buat lappran polis sebab semua jentera khidmat malaysia menuju ke penang berkampung kat sana.. Bencana banjir ni kena cepat2 bergerak sebab melibatjan nyawa..

Dengar pan pun dah bunyikan siren kecemasan.. Tak pergi ke?... Ke tunggu bajet baru boleh gerak?... Hihi...

Anonymous said...

Idea yang baik.. Guna duit balak untuk bantu mereka yang tengah dalam kesusahan.. Bagus2!!

Anonymous said...

Sementara itu DAPihs Lim Go End akan berUG sakan dengan UMNO dan dalam masa yang sama bermula hari ini dan seterusnya Penang akan menghijau sehinggalah Penang kembali seperti sediakala

Inshaa Allah

An Anonymous said...

DAP bukan shj nak berUG dgn UMNO dalam adegan peluk memeluk malah sebelum itu turut mengamalkan politik matang dan sejahtera bila meminta bantuan kerajaan pusat.. tahniah..

An Anonymous said...

Masa Kelantan ditimpa musibah banjir, PAS tak fitnah Penang.. sekarang Penang ditimpa musibah banjir pun PAS masih tak fitnah Penang.. alhamdulillah..

An Anonymous said...

Masa Kelantan ditimpa musibah banjir, PAS tak fitnah Penang.. sekarang Penang ditimpa musibah banjir pun PAS masih tak fitnah Penang.. alhamdulillah..

An Anonymous said...

Masa Kelantan ditimpa musibah banjir, PAS tak fitnah Penang.. sekarang Penang ditimpa musibah banjir pun PAS masih tak fitnah Penang.. alhamdulillah..

An Anonymous said...

Tak kan nak buat laporan polis PAS bantu mangsa banjir di Penang?.. kalau ada bukti akaun affin salahlaku pemimpin PAS barulah patut buat laporan polis.. tapi kalau hanya tipu kata ada akaun affin, tak payah buat laporan polis pun takpe.. macam sekarang ni!

An Anonymous said...

Macam biasa PAS tetap ikhlas.. kalau UMNO tak tahulah.. tapi kalau ikut macam dulu bila Kelantan banjir ada org ikhlas kata kerajaan kelantan macam tak ujud..

raybanoutlet001 said...

zzzzz2018.5.9
nike shoes
ralph lauren uk
red bottom
coach outlet
ralph lauren uk
coach factory outlet
coach outlet
jordan 4
coach outlet store online
chrome hearts

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.