Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KES LAMA BERITA BARU ! TERKEJUT ???

SEBUT SAHAJA NAMA ANUAR IBRAHIM MESTI TERBAYANG KES LIWAT ?

RAMAI JUGA YANG TERKEJUT, TAPI RAMAI JUGA YANG SENYUM DENGAN CERITA ANUAR.

POKOKNYA BERAPA RAMAI PEMIMPIN P.H YANG BENAR-BENAR KENAL DENGAN ANUAR IBRAHIN SEJAK DARI ABIM LAGI ATAU SEBELUMNYA ?

SUDAH BERFIKIR PANJANG KE NAK AMBIL TINDAKAN TERHADAP AHMAD HUSNI ? 

-Pak Karamu-

 

Harapan gesa Jawi siasat dakwaan Husni



AddThis Sharing Buttons

Harapan gesa Jawi siasat dakwaan Husni
Pemimpin Pakatan Harapan menggesa Jawi menyiasat dakwaan Ahmad Husni berhubung tuduhan liwatnya membabitkan Anwar.


(Ubah saiz teks) 
 

KUALA LUMPUR - Pemimpin Pakatan Harapan menggesa Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), menyiasat dakwaan bekas Menteri Kewangan Kedua Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah berhubung tuduhan liwatnya membabitkan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Menurut Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad berkata, dakwaan Ahli Parlimen Tambun itu merupakan satu tuduhan berat yang perlu kepada siasatan terperinci.


"Qazaf ini bila seseorang  tuduh seorang  yang lain lakukan zina dan liwat tanpa empat orang saksi.


"Apa yang dilakukan Tambun (Ahmad Husni) untuk nyata pertuduhan tanpa bawa saksi dan sebut nama anak buahnya yang jadi mangsa. Kita minta Jawi lakukan siasatan," katanya dalam sidang medianya hari ini.


Rabu lalu, ketika berhujah di dalam Dewan Rakyat, Ahmad Husni mengkritik bekas Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad, bekas Timbalan Perdana Menteri Muhyiddin Yassin dan memberitahu punca beliau tidak lagi mengikuti perjuangan Anwar.


"Anda kenal siapa Dr Mahathir? Saya tahu. Saya Menteri Kewangan II. Saya tahu apa yang berlaku masa beli Pos Malaysia, di Perwaja. Saya tahu. Anda tahu siapa Muhyiddin. Anda tidak tahu, tetapi saya tahu. Anda tahu siapa Anwar Ibrahim? Saya orang Anwar Ibrahim, saya tinggalkan dia.


"Selepas dia berhenti jadi timbalan perdana menteri, saya bantu dia, pergi ke Bukit Damansara. Bila dia terlibat dengan liwat. Dia terlibat dengan anak buah saya. Kami semua menangis, saya pergi ke Jordan," kata Ahmad Husni dalam Sidang Dewan Rakyat, Rabu lalu.


Sementara itu, Ahli Parlimen Sungai Petani, Johari Abdul mencabar Ahmad Husni mengulangi dakwaan beliau di luar Dewan Rakyat mengenai anak buahnya diliwat Anwar.


Beliau berkata, Ahmad Husni perlu berbuat demikian bagi memperlihatkan bahawa beliau tidak berselindung di sebalik imuniti Parlimen.


"Kita minta Tambun lafaz yang sama di luar Dewan dan kita harap Jawi ambil tindakan, ini sesuatu yang serius," katanya.


Sementara itu, Ahli Parlimen Subang, R. Sivarasa yang juga merupakan peguam Anwar memaklumkan pihaknya akan menasihati pemimpin PKR itu berkenaan tindakan undang-undang yang akan diambil selepas ini.


Anwar kini sedang menjalani hukuman penjara di Penjara Sungai Buloh selama lima tahun, sejak 2015 selepas mahkamah mendapati beliau bersalah meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

10 orang berkata:

Anonymous said...

Fitnah Liwat 3 akan menyusul selepas ini, PKR cabar Husni supaya bercakap diluar dewan supaya senang diambil tindakan dan siasatan akan dilakukan, PKR hanya nak berlagak hero mempertahankan Anwar yang susah nanti bukan PKR tapi Anwar sendiri, kalau sangkut kes fitnah Liwat 3 maka Anwar akan terpenjara lagi, mati dalam penjara la Anwar kalau berterusan begini

Kesian Anwar, keluarga hidup bahagia disamping Top Dog pemfitnah Liwat 1, yang menderita Anwar, ini semua angakara Madey

IrWrWs said...

Lega tun m, dgn gesaan terhadap husni oleh ph bermaksud tiada lg gesaan oleh ph utk rayuan kpd tuduhan qazaf liwat 1 ke atas tun m..

Anonymous said...

Sebut jer nama hadi, teringat amanat sesat lagi menyesatkan. Al fatihah utk nyawa2 org islam yg melayang dlm peristiwa hitam memali. Mmg sejarah hitam agama islam di malaysia, semua tu gara2 amanat hadi ala syiah yg sesat lagi menyesatkan. Ya Allah, jauhkan lah kami dari pengaruh syiah.

IrWrWs said...

Mana lah jawapan kpd soalan aku ayat yg mana satu yg dikatakan sesat.. lepas ni 4:58 akan senyap nyorok tak leh jawab soklan aku.. keh keh

Ya Allah jauhkan lah kami dari malapetaka akibat dari penganjuran pesta arak terbuka dan penghinaan kpd ilmuwan islam.. tergamak mereka memaki SYAITON kpdnya yg telah berjaya mengislamkan puluh ribuan kafir berbanding mereka yg sanggup mendiamkan diri lantaran tergamak memilih pemimpin kafir..

Anonymous said...

Kerja nak mengkafirkan orang je lebai2 akhir zaman ni

Anonymous said...

KBK
Kepala Bapak Kau wanrosli dan wakilnya.

Anonymous said...

Eh penyokong najib ada jugak kat sini kepala bapak camtu... Yela sekarang kan ph dah ber UG dengan umno... Hihi..

Anonymous said...

Kalau dapat dibuktikan kes nuar liwat anak saudara husni,maka bertambah lama lagi nuar duk dalam penjara...yang untungnya madey dan angkatnya,azmin.nuar dah tak kacau daun untuk jadi calon PM jika PH berjaya tawan putrajaya dlm PRU 14 nanti...Nuar pulak tak balas kat madey sebab nuar dah bermastautin dan merana dalam penjara dalam tempoh yang panjang dan menghabis sisa hayatnya disana.

Anonymous said...

Salah ke kafirkan si harbi yg panggil SYAITON kpd Dr Zakir Naik?

Unknown said...

qzz0529
air max 90
pelicans jerseys
ugg boots
adidas soccer shoes
adidas outlet
fred perry polo shirts
true religion jeans
kate spade outlet
kate spade outlet
swarovski outlet

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.