Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

62 orang berkata:

Anonymous said...

Pas pis pusss

Anonymous said...

Pas, aku, barua dan komisyen balak.

Anonymous said...

Jom kita rembat dedak$$

Anonymous said...

Germany pay per view

Anonymous said...

Aku, ika dan cagu

Anonymous said...

Ni macai upahan tahap upah powerbank je ni.. Ph bayar lagi mahal ye?.. Hihi..

Anonymous said...

Ady Wang 4DW

Anonymous said...

Ayotololla Ady Wang

Anonymous said...

Q7 & 007

Anonymous said...

Powerbank baru yang upah hari tu dah penuh cas ye?.. Hihi.

Anonymous said...

Dedak$$, London dan lobai10

Anonymous said...

Demo napok pitih mato bulat

Anonymous said...

Dah. Kawe cas dengan pitih balak

Anonymous said...

Demo guno tasbih kira komisye balok. Makin banyok komisye masuk, makin laju demo kira tasbih weiii

Anonymous said...

Huse bayar gano?.. Guno duit 200k banjir yayase pitu blake dulu ko?...

Anonymous said...

Ady Wang$$ & tokEy pIl KuDa terSEmbaM diPIntU nERakA

Anonymous said...

Huse dok guno pitih gaji cikgu yik kot

Anonymous said...

Sedak la demo.. Ph banyok pitih.. Tun kayo, dap banyok pitih.. Make pitih la demo.. Kijo dengan bn dok rok..

Anonymous said...

tin Milo lobai10 pegi london dudok hotel. Tisu kena lebih

Anonymous said...

Hise buleh partner sedak lo ni.. Kayo2 blako.. Dale pas gapo ado.. Basat tere blako.. Hihi..

Anonymous said...

Kawe jual balok beli range rover

Anonymous said...

Orang kampung guna tin milo je la kutip derma untuk parti.. Rafizi orang bandar.. Derma online, lebih boleh buat belanja..

Anonymous said...

Cilok balak$$$ buat banglo$$ buat pasar sebesor tempat berancok

Anonymous said...

Fizi kutip buat bayor saman. Tin milo kutip toyol ambik

Anonymous said...

Dale pa$$ bole Q7, velfire, range rover & komi$$$yen balak$$

Anonymous said...

Saman 1/5.je.. 4/5 boleh buat belanja.. Tu yang tau la.. Derma untuk peribadi la katakan..

Anonymous said...

Gitu kiro rasuoh tu.. Demo ni gok.. Dok leh doh jadi rakan sprm, buak repot... Duk jajo gini dok jadi kih lagi dok laku...

Anonymous said...

Hadi tu apasal kerap sangat ponteng parlimen? Memang dia jenis pemalas ke guane?

Anonymous said...

Orang marang mmg jenis vangang.

Anonymous said...

Dok eh.. Tghh tu bijok dalam agama.. Sekali tubik suara dari mulut dia, berisi.. Hok laing2 dalang pas pun sama.. Dok macang hok rama dalam ph tu.. Dok panda politik.. Macang bn gok, a kata boh besor, a la kata dia.. Dok leh mikir sediri hok mana molek hok mana dok..

Anonymous said...

Kutipan tak sampai 90 juta pun....

Anonymous said...

Oooo biar kecik nilainya tapi clear bersuluh.. 200k yayasan pintu blakang.. 1.5juta bayar saman.. Yg 90juta tak clear stakat jadi bahan cabaran je.. Suruh namakan penerima pun dah tak boleh... Macamana nak saman?..

Anonymous said...

Bijak sebut babi, anjing, barua, tokey pil kuda, barua.... Memang bijak. Bole buat no tiket masuk neraka kot

Anonymous said...

Panjang senarai tu.. Ada yang terkena atas batang hodung sendiri ke?..

Anonymous said...

Ulamak maki hamun no 2 di dunia. Tiada tolok bandingnya.

Anonymous said...

Balik kat batang hidung org yg menyebutnya

Anonymous said...

Oittt... Kan SR dah tolong sebut nama lobai10. Tak paham lagi ker?

Anonymous said...

Klu sebut nama kang orang kata fitnah pulok. Kalu sebut kat mahkamah bole la. Tapi kenalah saman dulu

Tak kan dah dekat dua tahun tak jumpa alamat husam lagi derr? Mengarut namanya tu

Anonymous said...

Meme rasuoh. Tapi ado no sorga tak pi doh... Report doh tak jale sebak se bantal

Anonymous said...

Guano kejo maki hamung orghe bole claim masuk surgo otomatik. Tak logik aka lasung. Gilo nanang demo neh

Anonymous said...

Kawe pom bingong guano pitih cikgu pom bole keno rembak. Teknik gapo dio paka

Anonymous said...

Satu seng demo ambik pong Allah balas nerako. Ni demo sapu 14 juto buke sikik anok turr. Muak 5 lori tu boh!!

Anonymous said...

Kawe ni tak tau nak goyak gapo lagi kak demo neh. Napok duit je matomu bulak mace bola adidas. Guano matomu jadi gitu boh??

Anonymous said...

Demo ni keno la beringak slalu. Nok bagi gambor tu dok leh ler hantar gambo cagu....

Anonymous said...

Mace tok logik gaji tigo ribu bule beli bangune 700 ribu tunai. Nyimpan sejak kecih ko demo ni

Anonymous said...

Wakil jah tu utuk pas... Pas dari kecik2 budok sapa ke hok tua2 ganyut sedekoh sikik sore utuk parti..
Tapi kalu lek demo, baik demo tok soh cayo kalu wakil2 gitu.. Kawe nasihak demo ni.. Senyak2 jah bawok lari..

Demo ada tengok dok.. Dale tempoh setahun setengoh ni, male ni baru napok mace markas... Penuh ore.. Kalu dok, 2 3 ore jah setahung setengoh ni..

Anonymous said...

So bantal tu hok duk sokong tu... Lgbt.. Sek2 dio so bantal.. Hihi..

Anonymous said...

Dah sebut nama nanti la baru orang boleh saman.. Cakap nak suruh saman..

Tak jumpa dah alamat husam.. Hari ni pindah.. Membawa hati yang duka nestapa...

Anonymous said...

Skali skala kena kerah keng sikit dengang sek2 mung..

Sebak sek2 mung lening kire buleh blake.. Lepah mung berehkang parti arok, hok Jatang sama jatang, tine sama tine pulok mung setuju..eh lening pulok jatang tine buak projek akang diberikang perlindungang oleh sek2 mung.. Kira nok lindung guane tu?.. Mung tulong cover ine ke guane?.. Mung kabor ke saing mung suruh mari ator kondom la dok?..

Anonymous said...

Demo ni slow la.. Dok napok2 lagi..

Teknik mlm teloh digunepaka dalam bisnes jua cerito. Ambiga sebaga upline, berjayo jadike rafizi downline utuk separoh crito.. Rafizi pulok mendapakke huse jadi downline utuk sparuh crito lagi.. Napok doh teknik mlm tu?..

Anonymous said...

Betul gok.. Mariah kito pakak2 tanyo huse.. Dari 200k masuj yayase jale blake ari tu, brapo dio bui rakyak klate keno banjir, brapo pulok dio terguno.. Duit bantuan banjir tu boh.. Berat la kalu dio adp guno..

Anonymous said...

Dok napok2 lagi pitih tu.. Keno tanyo huse dulu ado mano pitih 90juto tu..

Demo pulok jange terbeliok bijik mato esok2 masa bui perlindunge jate tino buak projek tu deh.. Demo kena pastike pasange tu selamat berbahagio dibawoh perlindunge demo.. Sek2 demo buleh tubohkan skuad... Skuad perlindunge malaysia.. Jate jate, tino tino, jate tino.. Sumo demo lindungi..

Anonymous said...

Demo ni ketinggale.. Ore tok sir doh atar2 gamba ni, demo tengok secaro live terus.. Sambil2 demo bui perlindunge tu demo skodeng la slalu..

Anonymous said...

Weii ady wang pitih mari sokmo

Anonymous said...

Kawe cumo risa huse ake bg alase kato bukti2 akauung affing hile maso pindoh pjabak salor..

wuah wuah wuah.. marohlah penyokong PAN weih asik keno tipu lagi..

Anonymous said...

Tak dok lagi.. Nok beki umoh kerik di anai2 pung tukor sekeping2 gitu je... Banglo kayu la katakang..

Pitih mari sokmo tu mari mane tu?.. Dap bui eh, upoh melemohkang islam.. Memang doh.. Kristiang mana tahang tengok islam gagoh..

Anonymous said...

Sapa la yang suruh baca sr report kat atas tu.. Dah tergolak sorang2 den.. Hihi..

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 6 angka [038320] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-342-064-735)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR RM3 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK
DAN PESUGIHAN TUYUL

azez said...

افضل شركة تنظيف كنب بالدمام
افضل شركة تنظيف سجادبالدمام
شركة تنظيف كنب بالدمام
شركة تنظيف مجالس بالدمام
شركة تنظيف كنب ومجالس بالدمام
شركة تنظيف السجاد بالدمام
شركة تنظيف سجاد بالدمام
شركة تنظيف موكيت بالدمام

azez said...

افضل شركة تنظيف كنب بالدمام
افضل شركة تنظيف سجادبالدمام
شركة تنظيف كنب بالدمام
شركة تنظيف مجالس بالدمام
شركة تنظيف كنب ومجالس بالدمام
شركة تنظيف السجاد بالدمام
شركة تنظيف سجاد بالدمام
شركة تنظيف موكيت بالدمام
شركة تنظيف خزانات المياه بالدمام

azez said...

افضل شركة تنظيف كنب بالدمام
افضل شركة تنظيف سجادبالدمام
شركة تنظيف كنب بالدمام
شركة تنظيف مجالس بالدمام
شركة تنظيف كنب ومجالس بالدمام
شركة تنظيف السجاد بالدمام
شركة تنظيف سجاد بالدمام
شركة تنظيف موكيت بالدمام
شركة تنظيف خزانات المياه بالدمام
شركة تنظيف وتعقيم الخزانات بالدمام

azez said...

افضل شركة تنظيف كنب بالدمام
افضل شركة تنظيف سجادبالدمام
شركة تنظيف كنب بالدمام
شركة تنظيف مجالس بالدمام
شركة تنظيف كنب ومجالس بالدمام
شركة تنظيف السجاد بالدمام
شركة تنظيف سجاد بالدمام
شركة تنظيف موكيت بالدمام
شركة تنظيف خزانات المياه بالدمام
شركة تنظيف وتعقيم الخزانات بالدمام
شركة تنظيف خزانات بالدمام
شركة غسيل خزانات بالدمام
شركةنظافة خزانات بالدمام

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.