Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAH AGAK DAAAH ! INILAH KERJA MUNAFIK CARI MAKAN

Bapa Saiful Bukhari tarik balik kenyataan liwat

01/05/2013 2:54pm

KAJANG - Bapa kepada Saiful Bukhari, Azlan Mohd. Lazim menarik semula kenyataan yang menyatakan anaknya telah dipergunakan pihak tertentu untuk memfitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam kes liwat pada tahun 2008.

Menurut Azlan, kes liwat melibatkan Saiful dan ketua pembangkang itu benar-benar berlaku dan ia bukan satu konspirasi politik untuk menjatuhkan Anwar.

"Kenyataan saya pada hari ini adalah secara sukarela tanpa paksaan mana-mana pihak kerana saya sudah sedar akan kesilapan saya.

"Sebelum ini saya mungkin termakan hasutan daripada kawan-kawan sehingga tergamak mengkhianati Saiful dan keluarga.

"Dengan kenyataan ini diharap dapat menyelesaikan kekeliruan yang timbul dari kenyataan saya sebelum ini," katanya ketika ditemui di sini hari ini. - KOSMO!

1 orang berkata:

Mahataik said...

Dey Bapak Saiful pegi Mampuih daa sebelum Wa kasi Mampos sama lu!!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.